Enni Skrevet 19. oktober #41 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er forskjellen på wegovy og olympic? Hva er pris uten resept og pris med resept? Jeg har litt over 30 i bmi .. Anonymkode: 5d3f7...63e Wegovy er slankemedisin, Ozempic er for de med diabetes. Du må ha resept for å få utskrevet medikamentet. Pris avhenger av hvilken dose man står på. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 19. oktober #42 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er forskjellen på wegovy og olympic? Hva er pris uten resept og pris med resept? Jeg har litt over 30 i bmi .. Anonymkode: 5d3f7...63e Er vel kun Wegovy som brukes for overvektige nå, Ozempic for diabetikere. Wegovy er kjent som mer effektiv for vekttap. Jeg har gått ned 23 kg siden Mai på Wegovy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #43 Del Skrevet 4. november Jeg har noe sinnsykt mye luft i magen. Fiser absolutt hele tiden. Imogas funker ikkez spiser stort sett brødskiver utenom liten middag. Hva gjør dere andre?? Tips mottas. Anonymkode: 70d00...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. november #44 Del Skrevet 17. november Tråden er ryddet for diskusjon rundt dosering av medisiner Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #45 Del Skrevet 12. desember Begynte på wegovy i dag. Har en bmi på 30.4. Veldig spent på om jeg oppnår resultater. Hvor lang tid tok det før dere merket noe effekt? Anonymkode: d22b6...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #46 Del Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynte på wegovy i dag. Har en bmi på 30.4. Veldig spent på om jeg oppnår resultater. Hvor lang tid tok det før dere merket noe effekt? Anonymkode: d22b6...8b7 Jeg merket effekt den første uken ca 2 dager etter sprøyten, og en del i uke to. Uke tre og fire på laveste dose merket jeg ikke så mye, men uke 5 på nest laveste dose merket jeg god effekt igjen, og det har holdt seg, så jeg holdt på i 8 uker på den nest laveste dosen. Nå skal jeg igang med 2. uke med tredje laveste dose, har gått ned 12 kg disse 11 ukene. Masse lykke til! Anonymkode: 65c37...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:00 #47 Del Skrevet fredag kl 17:00 Jeg har brukt wegovy er par uker nå. Merket effekt 10 minutter etter første dose. Dag 1-3 er sålangt de med betydelig minst matlyst. De siste to dagene må jeg tenke meg om hva jeg spiser, men blir fortsatt mye fortere mett. Så de absolutt vanskeligste dagene nå er fortsatt helt overkommelig. Har ikke telt kalorier, men basert på årevis med kaloritelling tidligere, vil jeg anslå at jeg spiser mellom 12-1400 kalorier om dagen. Tenkte å veie meg i løpet av helga, har ventet litt for å være sikker på at det gir resultater 🌟 Anonymkode: ad1e4...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #48 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har slitt med overvekt store deler av livet. Da jeg begynte på sprøyten, følte jeg meg normal for første gang. Matstøyen og søtsuget forsvant. Jeg spiste nærmest barneporsjoner, uten behov for mellommåltider. Jeg opplever også at den gjør meg kvalm, noe som reduserer sultfølelsen enda mer. Før ble jeg aldri ordentlig mett og følte ofte sult kort tid etter måltidene. Jeg pleide også å drikke mye iskaffe og usunne drinker. Selv om jeg ikke er spesielt glad i å trene, har jeg gått jevnt ned i vekt siden 2022 takket være sprøyten Familien min er fra Marokko og har lagt press på at jeg må gå ned i vekt de to siste årene. Jeg har Binge Eating Disorder og BDD. På skolen fikk jeg mye kommentarer på vekten min, og jeg sliter med det enda i dag. Føler verdien min ligger i vekten min, og jeg kan veie meg flere ganger daglig for å sjekke at jeg ikke har gått opp. Legen min har anbefalt meg å gå på vedlikeholdsdose fast. De aller fleste som slutter på sprøyten går opp igjen kjapt. Jeg skal kun slutte på den når jeg skal få barn. Overvekt blir sett på som som en kronisk tilstand. For min del er det sånn, siden jeg var overvektig i ungdomsårene, noe som førte til utvikling av flere fettceller. I tillegg har jeg lav forbrenning, og en ubalanse i metthets- og sulthormonene. Anonymkode: 30148...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #49 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har skrevet et innlegg her om erfaringene mine. Anonymkode: 30148...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå