AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #101 Skrevet 20. mai 2024 On 5/15/2024 at 9:28 PM, AnonymBruker said: Bør jeg spørre han om det er noe med meg eller noe??? Anonymkode: 3a187...f0c Selvsagt ikke, du burde heller lese deg litt opp på det mannlige kjønnsorganet, og mannlig seksualitet. Eventuelt selvtillit og selvbilde. Anonymkode: cf27d...161
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #102 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det så rart? Blir du med garanti kåt med all sammen? Eller på all slags sex? Jeg tente ikke på exn min, å nå er det slutt. Det er trist, men noen ganger er det faktisk bare manglende attraksjon. Er kvinne. Men det betyr ikke at det med garanti er greia mellom deg og din ts. Tenker han ikke tente på sexen da. Men du må nesten snakke med han om det. Anonymkode: 4e581...98e 👏🏻👏🏻👏🏻 Ja, eller så finner man en annen løsning på det. Man kan faktisk ikke forvente å være den mest unge, deilige, slanke og spennende i førti-femti år. Og da kan man like godt lære seg knepene med det samme. De fleste har andre knep som fungerer. Hva er alternativet? Å lyve for seg selv og partneren i mange-mange år? Å være lei seg i mange-mange år? Anonymkode: 12b6f...791
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå