AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Del Skrevet 15. mai 2024 Hei. jeg klarer ikke å få det ut fra hodet. Sist jeg og typen hadde seg så tok han initiativ. Han ville vi skulle ligge å se på hverandre onanere. Var ikke så veldig gøy å se at penisen hans ble slappere og slappere. Så han tok og runket seg bittelitt for å få den opp, men så ble den slappere. Jeg prøvde å runke og suge han samtidig. Men måtte jobbe for å holde den oppe. Det var så selvtillit drepende. Jeg veit at sånt skjer, men jeg veit også at ved røff sex så er han så sinnsykt stiv og sier at jeg er veldig sexy. Denne gangen gjorde han det ikke. Og er trist hvis kun røff sex skal gjøre han spreng stiv. Neste gang vi var intime sammen etter dette så la han opp til at jeg skulle runke og suge han på morgen. Han bare strøyk på meg så vidt. Da å ble han fort slapp. Og på ett tidspunkt klarte jeg ikke å holde den stiv under suging så jeg bare la meg ved sidna. Han lurte nok da å begynte å små runke selv og hinte til at jeg skulle fortsette. Jeg ble så lei meg. Når skjer 2 ganger etter hverandre så må det vel være noe ? Bør jeg spørre han om det er noe med meg eller noe??? Anonymkode: 3a187...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #2 Del Skrevet 15. mai 2024 Han kom begge gangene til slutt. Men det var liksom noe annet som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på Anonymkode: 3a187...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg er ikke mann, men vil bare si jeg skjønner deg fryktelig godt. Svarene du kommer til å få fra menn er nok av typen at det kan være mentalt, prestasjonsangst, sliten, bekymret, at menn ikke er ståkukmaskiner, at det mest sannsynlig ikke har noe med deg å gjøre. Men, jeg skjønner deg fryktelig godt. Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen? Hva er det du frykter er årsaken? Anonymkode: 467c7...077 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 15. mai 2024 #4 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Svarene du kommer til å få fra menn er nok av typen at det kan være mentalt, prestasjonsangst, sliten, bekymret, at menn ikke er ståkukmaskiner, at det mest sannsynlig ikke har noe med deg å gjøre. Er ditt instinkt at det er noe galt med disse svarene? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #5 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Svarene du kommer til å få fra menn er nok av typen at det kan være mentalt, prestasjonsangst, sliten, bekymret, at menn ikke er ståkukmaskiner, at det mest sannsynlig ikke har noe med deg å gjøre. Det siste er jo riktig. Hvis han blir slapp når du suger kan han med fordel oppsøke en lege, i hvertfall om han er yngre enn 60. Anonymkode: d6e77...f7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 15. mai 2024 #6 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det siste er jo riktig. Hvis han blir slapp når du suger kan han med fordel oppsøke en lege, i hvertfall om han er yngre enn 60. Anonymkode: d6e77...f7c Han trenger ikke oppsøke lege, for han har jo deg her, som åpenbart har autorisasjon til å fjerndiagnostisere ham. Selv visste jeg ikke at aldersgrensen gikk akkurat ved 60. Betryggende da å ha en slik ekspertise som kan opplyse oss her på kg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #7 Del Skrevet 15. mai 2024 Topper og daler skrev (35 minutter siden): Er ditt instinkt at det er noe galt med disse svarene? Neida, helt sikkert riktig. Jeg er ikke mann og aner ikke hva som foregår på innsiden. Alt jeg vet er fra min egen fungering. Og jeg er kvinne 40 ish. Anonymkode: 467c7...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 15. mai 2024 #8 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg kan ikke svare deg på hvorfor det skjer, men jeg forstår veldig godt at du blir lei deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hola123 Skrevet 15. mai 2024 #9 Del Skrevet 15. mai 2024 (endret) Hva tenker du på? Kan glede deg jeg😅 Endret 15. mai 2024 av hola123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #10 Del Skrevet 15. mai 2024 Det sa hun også Anonymkode: 357ac...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 16. mai 2024 #11 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei. jeg klarer ikke å få det ut fra hodet. Sist jeg og typen hadde seg så tok han initiativ. Han ville vi skulle ligge å se på hverandre onanere. Var ikke så veldig gøy å se at penisen hans ble slappere og slappere. Så han tok og runket seg bittelitt for å få den opp, men så ble den slappere. Jeg prøvde å runke og suge han samtidig. Men måtte jobbe for å holde den oppe. Det var så selvtillit drepende. Jeg veit at sånt skjer, men jeg veit også at ved røff sex så er han så sinnsykt stiv og sier at jeg er veldig sexy. Denne gangen gjorde han det ikke. Og er trist hvis kun røff sex skal gjøre han spreng stiv. Neste gang vi var intime sammen etter dette så la han opp til at jeg skulle runke og suge han på morgen. Han bare strøyk på meg så vidt. Da å ble han fort slapp. Og på ett tidspunkt klarte jeg ikke å holde den stiv under suging så jeg bare la meg ved sidna. Han lurte nok da å begynte å små runke selv og hinte til at jeg skulle fortsette. Jeg ble så lei meg. Når skjer 2 ganger etter hverandre så må det vel være noe ? Bør jeg spørre han om det er noe med meg eller noe??? Anonymkode: 3a187...f0c Blir mannen din slapp under sex så øker sannsynligheten for at han blir slapp neste gang. Blir han slapp neste gang også så øker sannsynligheten ytterligere for at han blir slapp neste gang der igjen. Viser du at hans slapphet er et problem så øker også sannsynligheten for slapphet. Indikerer du at han har et problem i retning impotens så risikerer du at han mister all lysten til å ha sex med deg. Din problematisering av noe som alltid kan skje med menn kan ødelegge sexlivet deres. Du må bråstoppe denne sexuelt destruktive måten å takle din manns slapphet på før du gjør han impotent sammen med deg. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #12 Del Skrevet 16. mai 2024 Sånt skjer. Kan være mange årsaker. Har han morranbrød hver morgen? Isåfall er det mest sannsynlig ikke et fysisk problem. Kan være så "enkelt" at han ikke er kåt nok eller at han har tankene er annet sted. Anonymkode: 9f630...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #13 Del Skrevet 16. mai 2024 Village skrev (5 minutter siden): Blir mannen din slapp under sex så øker sannsynligheten for at han blir slapp neste gang. Blir han slapp neste gang også så øker sannsynligheten ytterligere for at han blir slapp neste gang der igjen. Viser du at hans slapphet er et problem så øker også sannsynligheten for slapphet. Indikerer du at han har et problem i retning impotens så risikerer du at han mister all lysten til å ha sex med deg. Din problematisering av noe som alltid kan skje med menn kan ødelegge sexlivet deres. Du må bråstoppe denne sexuelt destruktive måten å takle din manns slapphet på før du gjør han impotent sammen med deg. Ta og rull inn. Det er da vitterlig ikke TS sin feil eller ansvar at typen hennes ikke har god potens. Herregud…. Anonymkode: 08d41...3ae 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #14 Del Skrevet 16. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ta og rull inn. Det er da vitterlig ikke TS sin feil eller ansvar at typen hennes ikke har god potens. Herregud…. Anonymkode: 08d41...3ae Det handler jo om samspillet mellom de to. Hvis ts eksempelvis så på det som et problem første gang han ble slapp og ga uttrykk for det, blir han kanskje stressa andre gang. Sannsynligheten for stress tredje gang øker betraktelig da. Og så kan det fort balle på seg. Anonymkode: 9f630...d98 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 16. mai 2024 #15 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Neida, helt sikkert riktig. Jeg er ikke mann og aner ikke hva som foregår på innsiden. Alt jeg vet er fra min egen fungering. Og jeg er kvinne 40 ish. Anonymkode: 467c7...077 Hvis det «helt sikkert er riktig», hvorfor da skrive til TS at det er forståelig at hun bebreider eget selvbilde? Endret 16. mai 2024 av Topper og daler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #16 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei. jeg klarer ikke å få det ut fra hodet. Sist jeg og typen hadde seg så tok han initiativ. Han ville vi skulle ligge å se på hverandre onanere. Var ikke så veldig gøy å se at penisen hans ble slappere og slappere. Så han tok og runket seg bittelitt for å få den opp, men så ble den slappere. Jeg prøvde å runke og suge han samtidig. Men måtte jobbe for å holde den oppe. Det var så selvtillit drepende. Jeg veit at sånt skjer, men jeg veit også at ved røff sex så er han så sinnsykt stiv og sier at jeg er veldig sexy. Denne gangen gjorde han det ikke. Og er trist hvis kun røff sex skal gjøre han spreng stiv. Neste gang vi var intime sammen etter dette så la han opp til at jeg skulle runke og suge han på morgen. Han bare strøyk på meg så vidt. Da å ble han fort slapp. Og på ett tidspunkt klarte jeg ikke å holde den stiv under suging så jeg bare la meg ved sidna. Han lurte nok da å begynte å små runke selv og hinte til at jeg skulle fortsette. Jeg ble så lei meg. Når skjer 2 ganger etter hverandre så må det vel være noe ? Bør jeg spørre han om det er noe med meg eller noe??? Anonymkode: 3a187...f0c Ja STAKKARS DEG, DET ER AKKURAT DEG DET ER SYND I! Anonymkode: 473a4...9cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #17 Del Skrevet 16. mai 2024 Topper og daler skrev (51 minutter siden): Hvis det «helt sikkert er riktig», hvorfor da skrive til TS at det er forståelig at hun bebreider eget selvbilde? For det er en forferdelig følelse for kvinner flest. Første gang kan man bortforklare eller rasjonalisere det. Neste gang kommer en snikende følelse av at det er oe med en selv og at man tenker i de baner at mannen ikke er kåt nok, tent nok, giret nok, ergo, hadde en annen deiligere kvinne lagt der hadde ereksjonen holdt. Anonymkode: 467c7...077 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #18 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det handler jo om samspillet mellom de to. Hvis ts eksempelvis så på det som et problem første gang han ble slapp og ga uttrykk for det, blir han kanskje stressa andre gang. Sannsynligheten for stress tredje gang øker betraktelig da. Og så kan det fort balle på seg. Anonymkode: 9f630...d98 Trenger ikke å ha noe med stress å gjøre heller. Min eks sleit med at den ble slapp og måtte jobbe for å få den opp. Jeg viste mte forståelse og påførte ikke noe skam. Men det plagde med og min selvfølelse. Det gikk seg til etterhvert og han plagdes ikke like mye som tidligere. Fant ut i etterkant at grunnen til det var at han hadde fått resept hos legen på medisin for potensproblemer. Så trenger absolutt ikke å være relatert til samspill. Min eks var 35 og jeg 29 da vi møttes, så relativt ung også. Anonymkode: 8af96...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #19 Del Skrevet 16. mai 2024 57 minutter siden, AnonymBruker said: Trenger ikke å ha noe med stress å gjøre heller. Min eks sleit med at den ble slapp og måtte jobbe for å få den opp. Jeg viste mte forståelse og påførte ikke noe skam. Men det plagde med og min selvfølelse. Det gikk seg til etterhvert og han plagdes ikke like mye som tidligere. Fant ut i etterkant at grunnen til det var at han hadde fått resept hos legen på medisin for potensproblemer. Så trenger absolutt ikke å være relatert til samspill. Min eks var 35 og jeg 29 da vi møttes, så relativt ung også. Anonymkode: 8af96...cfa Neida, trenger ikke det. Derfor skrev jeg hvis, eksempelvis og kanskje. For vi vet jo ikke. Slik jeg forstår klarer han å bli stiv,han bare ble det ikke den ene gangen. Og så når det skjer to ganger etter hverandre uten at det tilsynelatende har skjedd før, tenker jeg det fort kan handle om stress. Men som sagt, vet ikke. Anonymkode: 9f630...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #20 Del Skrevet 16. mai 2024 Her hjelper det ikke å henge med hodet! (Ufint ordspill?) Om han blir slapp under suging, og han ikke akkurat har kommet tidligere, så er det nok noe som plager han. Enten fysisk eller psykisk. Nå kjenner ikke jeg dere, men det er like sannsynlig at det ikke har noe med deg å gjøre, som at det har det. Han ønsker jo at du skal suge han, så det er vel ikke slik at han synes du er motbydelig. Ta det opp med han - vær løsningsorientert. Si det som det er; slik kan vi ikke ha ha det. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe deg finne tilbake til lysten. Lysten til å ha lys er der åpenbart, men ereksjonen fungerer ikke i takt. Anonymkode: bd6b3...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå