AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #21 Del Skrevet 16. mai 2024 Når det gjelder det å spise ute alene. Ta med en bok for lesing eller en notabok for å notere ned hva du har gjort i løpet av dagen. Da er du opptatt med noe. Personlig sitter jeg sånn at jeg kan se på folk rundt meg. Kall the people watching. I tillegg så er jeg mye mer oppmerksom på omgivelsene og mennesker rundt meg når jeg reiser alene. Jeg går også ut over komfortsonen min og sier noen ord med folk rundt meg. Det har skaffet meg noen venner for livet. Hjemme er jeg introvert. På mindre greske steder har jeg bare latt tingene mine ligge mens jeg bader. Har aldri opplevd at noe blir stjålet. Er ute etter at det har blitt mørkt og gått små bakgater. Aldri følt meg utrygg eller opplevd noe ubehagelig. Anonymkode: 61b4c...600 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 17. mai 2024 #22 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): På mindre greske steder har jeg bare latt tingene mine ligge mens jeg bader. Har aldri opplevd at noe blir stjålet. Er ute etter at det har blitt mørkt og gått små bakgater. Aldri følt meg utrygg eller opplevd noe ubehagelig. Anonymkode: 61b4c...600 Dette! Som om jeg skulle sagt det selv. Hellas 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #23 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 21.11): Jeg er en kvinne i slutten av 30-årene som vurderer en uke alene i Hellas i juni. Jeg har aldri reist alene før, og lurer på om noen vil dele erfaringer? Er det noe som er lurt å tenke på, ha med, tips og triks? Jeg ser for meg at jeg spiser måltidene på rommet, nyter strand og sol på dagen, og vin og bok på balkongen på kvelden. Målet med reisen er bare sol, bad og avslapning, ingenting annet. Hvordan er det å bestille solstol og parasoll når man bare er en? Kjenner faktisk at det er noe jeg gruer meg mest til, i tillegg til selve reisen med flyplass, buss, finne frem osv. Synes alle som reiser alene er knalltøffe, og det vil jeg også være! Anonymkode: f5608...4e0 Anbefaler et hotell med lazy river. Da kan du kose deg med en drink og duve rundt og rundt Anonymkode: cad52...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå