AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg har visst blitt solbrent allerede selv om jeg blir det hver eneste vår. Har vært på stranda og tenkte vi skulle i morra også men siden jeg er solbrent alt, burde jeg kanskje heller holde meg hjemme? Eller hva synes dere? Er meldt fint vær i morgen også. Anonymkode: 8a5f7...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #2 Del Skrevet 15. mai 2024 Best å holde seg i skyggen dersom du er solbrent ja. Så dersom det ikke er mulig på stranda (parasoll e.l.) ville jeg holdt meg hjemme. Bruker du ikke solkrem? 🙂 Anonymkode: 34a07...99e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): selv om jeg blir det hver eneste vår Tenker du at du bygger grunnlag fra år til år? Det er i så fall feil - det er viktig med solkrem når man skal sole seg etter en lang vinter. Smør deg godt når du skal ut i sola neste gang, så blir du forhåpentligvis ikke brent igjen 🌞 Anonymkode: 59741...205 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #4 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Best å holde seg i skyggen dersom du er solbrent ja. Så dersom det ikke er mulig på stranda (parasoll e.l.) ville jeg holdt meg hjemme. Bruker du ikke solkrem? 🙂 Anonymkode: 34a07...99e Jo men det er ikke nok med solkrem. Smører meg nok for sjelden fordi bruker solfaktor 50 fordi jeg har så mye pigmentflekker. Tåler ikke sol. Hvis jeg må være i skyggen kan jeg likegodt heller bli hjemme. Anonymkode: 8a5f7...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #5 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo men det er ikke nok med solkrem. Smører meg nok for sjelden fordi bruker solfaktor 50 fordi jeg har så mye pigmentflekker. Tåler ikke sol. Hvis jeg må være i skyggen kan jeg likegodt heller bli hjemme. Anonymkode: 8a5f7...42c Ja skjønner, sliter litt med det samme. Når jeg har helt lys vårhud, kan jeg ikke være ute så lenge om gangen før jeg blir rød, men tåler så klart mye mer med solkrem. Men jeg har funnet ut at dersom jeg tar pauser i skyggen innimellom hver sol-etappe og ikke er i sola i mer en 45 min - en time sammenhengende så blir jeg ikke brent. Jeg bruker faktor 30. Anonymkode: 34a07...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #6 Del Skrevet 17. mai 2024 On 5/15/2024 at 8:47 PM, AnonymBruker said: Jeg har visst blitt solbrent allerede selv om jeg blir det hver eneste vår. Har vært på stranda og tenkte vi skulle i morra også men siden jeg er solbrent alt, burde jeg kanskje heller holde meg hjemme? Anonymkode: 8a5f7...42c On 5/15/2024 at 8:55 PM, AnonymBruker said: Jo men det er ikke nok med solkrem. Smører meg nok for sjelden fordi bruker solfaktor 50 fordi jeg har så mye pigmentflekker. Tåler ikke sol. Hvis jeg må være i skyggen kan jeg likegodt heller bli hjemme. Anonymkode: 8a5f7...42c Den her skjønte jeg ikke helt. Du tåler ikke sol. Har mye pigmentflekker og smører deg sjelden med spf 50. Så blir du solbrent. Et sted må du skjønne hva du må gjøre selv. Anonymkode: 5f636...8a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå