Gå til innhold

Mannlig kiropraktor som kommenterer at jeg lukter godt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gått til samme mannlig kiropraktor i 1 år nå. Han er alltid blid, hyggelig og veldig dyktig. 
De siste 3 mnd’ene nå så får jeg alltid klem når jeg kommer og når jeg drar. I tillegg til de to siste gangene kommenterte han at jeg luktet godt. 
Er dette vanlig? Han har ikke oppført seg noe spesielt merkelig ellers, men er dette normalt?. Kan hende det er jeg som tenker helt fjernt nå.

Jeg er kvinne 

Anonymkode: d55ff...c37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke tak i om du syns dette er hyggelig eller ikke - men om sistnevnte: Er dette tilfeldigvis sentralt i Oslo?

Anonymkode: 1618b...678

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klem? Ikke vanlig. Si at du lukter godt? Definitivt ikke innafor 

Anonymkode: 5ee64...37e

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har gått til samme mannlig kiropraktor i 1 år nå. Han er alltid blid, hyggelig og veldig dyktig. 
De siste 3 mnd’ene nå så får jeg alltid klem når jeg kommer og når jeg drar. I tillegg til de to siste gangene kommenterte han at jeg luktet godt. 
Er dette vanlig? Han har ikke oppført seg noe spesielt merkelig ellers, men er dette normalt?. Kan hende det er jeg som tenker helt fjernt nå.

Jeg er kvinne 

Han flørter med deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh, nei😳 Ikke normalt i det hele tatt. Veldig uproft og langt over grensa. 

Anonymkode: 80563...270

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det å si at noen lukter godt kunne vært hårfint innafor. Men når han gir klem i tillegg er det ikke lenger normalt. Hvorfor gir han klem liksom?  Synes det er rarere enn å si at noen lukter godt..

Anonymkode: 6b2fa...fb4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kiropraktoren til søsteren min gnidde sin erigerte penis inntil henne mens han skulle knekke opp ryggen. Hun trodde først han hadde noe i lommene 😅

Flørting pågår ja. 

Anonymkode: 0b022...c52

AnonymBruker
Skrevet

Gikk til samme fysioterapeut i fem år (pga kronisk sykt barn), fikk ikke en eneste klem eller kompliment. (Barnet fikk komplimenter, sevfølgelig, typ "så tøff caps du har" eller "så flink du har blitt til å balansere på ett bein").

Det er uproffesjonelt å klemme på pasienter/kunder.

Anonymkode: 35e61...465

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville syntes det var litt på kanten🙈 stopper det der, og han er skikkelig god så er det greit, men utvikler det seg så hadde jeg funnet meg ny kiropraktor

Anonymkode: a273a...252

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får ikke tak i om du syns dette er hyggelig eller ikke - men om sistnevnte: Er dette tilfeldigvis sentralt i Oslo?

Anonymkode: 1618b...678

Første gangen jeg fikk klem, så syntes jeg det var koselig. Nå derimot begynner jeg å reagere. Det er alltid en «hei» klem og en «takk for i dag» klem hver gang. 
I dag følte jeg meg veldig ukomfortabel med tanke på at han syntes jeg luktet godt..

Nei ikke Oslo 

ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å legge til! Han har dame og barn 

ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ikke normalt eller innenfor. Og klem hver gang du kommer og går? Ikke ok.

Anonymkode: 86bfa...f0c

• Nyttig 1
Skrevet

Klemming er nesten verre en at du lukter godt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...