AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Del Skrevet 15. mai 2024 Er på leting etter det....helst i keramikk Plastkrukker er vel lite miljøvennlige, men fristende siden de er lette og flytte rundt Anonymkode: 5d04c...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 15. mai 2024 #2 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg har enkelte ganger bare kjøpt innekrukker på loppemarked/bruktbutikk, ofte bare 10-20 kr. Men så liker jeg å ha flere små krukker på trappa og verandaen, blandet med større krukker. Disse innekrukkene tåler jo ikke frost, men de er heller ikke i bruk annet enn fra sen vår til tidlig høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Del Skrevet 15. mai 2024 Billig da er det loppis og gjenbruk som gjelder. Anonymkode: fd2c9...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #4 Del Skrevet 16. mai 2024 Hvor langt er et tau? Hva er fint, billig og keramikk for deg? Anonymkode: afba4...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #5 Del Skrevet 16. mai 2024 Jeg synes disse ser fine ut og de er ikke spesielt dyre i forhold til størrelse, men jeg har ikke vært og sett på de ennå https://www.jemogfix.no/krukkesett-gail-blaa-oe26-5oe33-cm-2-stk/2150/9065064/ Anonymkode: 08975...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #6 Del Skrevet 16. mai 2024 Ikke keramikk, men fant noen billige og store på Europris (små skjønnhetsfeil). Plast og frostsikker. Ellers har jeg kjøpt når det er salg ulike steder, Plantasjen har feks halv pris nå. Anonymkode: a1ba3...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå