Gå til innhold

Slankeoperasjon og vekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en slankeoperasjon for noen år siden og da gikk jeg ned. Men så snudde det seg plutselig etter ett år og etter det så har jeg gått opp omtrent alt igjen. Jeg prøver å gå ned men det går ikke fordi kroppen vil opp til der jeg var før. Går tur hver dag også. Jeg skammer meg for kroppen min og har så sterk skyldfølelse siden jeg gikk opp igjen etterpå. Har aldri vært fornøyd med kroppen min og har så mindreverdigskompleker ovenfor den. Og det ble mye værre etter slankeoperasjonen siden føler meg enda dårligere som person da siden jeg ikke klarte å holde meg der men spratt opp igjen. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 28dcf...c9b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må rett og slett gjøre det du har lært om riktig kosthold. Så enkelt og så vanskelig er det. 

Anonymkode: 943a7...46c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må rett og slett gjøre det du har lært om riktig kosthold. Så enkelt og så vanskelig er det. 

Ja det har jeg gjort men går ikke ned.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det har jeg gjort men går ikke ned.

Du gjør jo noe galt hvis du først gikk ned og så opp igjen, noe må du jo ha endret på. 

AnonymBruker
Skrevet

Be om henvisning til overvektspoliklinikk, og kanskje også psykolog. Mest sannsynlig har du jo en form for spiseforstyrrelse, og da hjelper det ikke med slankeoperasjon. 

Anonymkode: 06c2d...bce

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...