AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Skrevet 15. mai 2024 Vanskelig å stadfeste … 😂 Tror ikke på at Gud skapte verden, tror mer at den ble skapt slik teorier fra biologi/forskning/realisme tenker. Studerer også et naturvitenskapelig felt. Eneste som gjør at jeg ikke er helt «ateist» (?) er at jeg er spirituell, altså tror på det overnaturlige.. fordi jeg har opplevd masse selv siden dag 1 nærmest, og har såkalte «evner». Har opplevd så masse av dette, men aldri sett Jesus eller noe lignende. Er oppdratt med barnetro, men.. Døpt, konfirmert og gift i kirken. Føler for å bli gravlagt via kirken også,». Så ja.. Avviser heller da ikke at det finnes noen Gud. Men innerst inne tror jeg det kanskje ikke.. Tror ikke på himmelen, da jeg vet avdøde kan «gå igjen». Selv om det kan være noe annet, så har jeg kjent kraftige energier i kirken et par ganger. Så er veldig i tvil 😅Høres beint frem loco ut kanskje, men regner med flere er litt splittet der ute.. Oppå dette igjen, har jeg tiltro til samisk tro (fra gammelt av), da jeg har opplevd en del og lært litt gjennom av nære folk jeg kjenner. Det finnes sikkert noe mer mellom himmel og jord. Men hva kan man liksom kalle seg når man tror som jeg? Anonymkode: 17711...bcd
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #4 Skrevet 15. mai 2024 Agnostiker som er skap-spirituell Anonymkode: 1f898...68c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå