Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen gjorde det plutselig slutt for litt over ett år siden på grunn av ulike framtidsønsker. Jeg hadde det bra med han, og synes enda det er tungt. 

Men stresser med at jeg ønsker å møte kjærligheten på nytt siden jeg ønsker familie. Og har ikke god tid. 

Så ene siden ønsker å møte noen, andre er liksom ikke klar. Savner eksen og klarer ikke se for seg noen andre. 

Hva gjør jeg. Dette er tungt. 

Anonymkode: 206b2...9c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bli fornøyd med deg selv, jobb med deg selv. Fokuser på deg selv. Kjærligheten kommer når den kommer, men det blir ofte ikke bra når du bestemt leter og stresser over den.

Anonymkode: 53014...7aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, TS? 

Anonymkode: e96c5...9be

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket kjærlighetsliv ønsker du råd om?

Du har jo ingen kjæreste

Anonymkode: 3a624...fda

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvilket kjærlighetsliv ønsker du råd om?

Du har jo ingen kjæreste

Anonymkode: 3a624...fda

Skriver kjærlighet. Så kjærlighet handler altså ikke om å ha kjærlighetssorg og ønske å møte kjærligheten på nytt? Ts 🤔

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tinder

Anonymkode: 5cfcb...7a5

Skrevet

Du må gjøre ting. Bli med på aktiviterer og begynn å lete etter ny kjæreste..Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet

Du svarer ikke på hvor gammel du er, så nå tar jeg utgangspunkt i at du er godt voksen og ikke i 20-årene.. Mitt beste råd er: kom deg ut på markedet, gå på date. Du trenger ikke å date for å finne en kjæreste, men gjør deg selv tilgjengelig, ha det gøy, møt nye mennesker. Plutselig begynner du å føle deg klar, og en dag treffer du en som faktisk vekker interessen din. 

Anonymkode: e96c5...9be

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper ikke å stresse dessverre. Jeg vet det er åpenbart, men du må flytte fokus. 

Gjør mer av det som gir deg glede. Fyll opp livet med meningsfulle ting og begynn å date så smått igjen om du ikke gjør det allerede. Det er greit å sige litt inn i datingen ta det litt som det kommer. 

Har du så dårlig tid at det virkelig haster bør du ta en sjekk hos lege hvordan fertiliteten ligger an og vurdere om du eventuelt er villig til å få barn alene. 

Anonymkode: b56d5...43e

Skrevet

Regner med dere fortsatt har ulike fremtidsønsker, så det er ikke sikkert det er rett at dere skal være sammen bare fordi du kjenner savn. Høres ut som du vil tilbake til eksen fordi du har dårlig tid og ikke orker å lete etter noen. But thats life for mange av oss!

AnonymBruker
Skrevet
AlternativX skrev (22 timer siden):

Regner med dere fortsatt har ulike fremtidsønsker, så det er ikke sikkert det er rett at dere skal være sammen bare fordi du kjenner savn. Høres ut som du vil tilbake til eksen fordi du har dårlig tid og ikke orker å lete etter noen. But thats life for mange av oss!

Jeg savner ikke eksen fordi jeg stresser, men fordi jeg hadde seriøse følelser. 

ts

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg savner ikke eksen fordi jeg stresser, men fordi jeg hadde seriøse følelser. 

ts

Men er du villig til å gå med på hans fremtidsønsker nå?

Hvor lenge var dere sammen?

Hvor mange dater har du vært på det siste året?

Anonymkode: d6736...31b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men er du villig til å gå med på hans fremtidsønsker nå?

Hvor lenge var dere sammen?

Hvor mange dater har du vært på det siste året?

Anonymkode: d6736...31b

Nei, vi ønsker forskjellige ting. Var sammen flere år. Har datet rundt åtte menn. Ingen jeg har kjent noe for.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...