AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Skrevet 15. mai 2024 2 år etter fødsel er magemusklene ikke trukket seg samnen. Er det noen som har operert diastase? Fornøyd? Angrer du? Var det verdt den sinnsyke summen de skal ha for å gjøre det? Anonymkode: ac595...042
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #2 Skrevet 15. mai 2024 Dette lurer jeg også på. Håper noen vil dele. Anonymkode: 6fae6...cbf
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #3 Skrevet 30. august 2024 Jeg har operert delte magemuskler. Angrer overhodet ikke. Magen er flat, ryggen, hoftene og bekkenet har mindre vondt. Jeg kan trene som normalt. Sexlivet ble bedre. Jeg har mer selvtillit. Jeg fikk dog henvisning til privat sykehus og deretter dekket gjennom forsikringen hos privat klinikk på medisinsk grunnlag. Anonymkode: f1815...514
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #4 Skrevet 31. august 2024 Jeg har gjort det. Men fikk det dekt av det offentlige, siden jeg hadde ganske stort heng og. Jeg er veldig fornøyd, trener en del, og før operasjonen, så var jeg hele tiden redd for å gjøre mer skade. Så er deilig å trene uten å måtte bekymre seg. Og magen er flat. Anonymkode: 967d6...80d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #5 Skrevet 31. august 2024 Jeg har gjort det. Veldig glad for det, mesteparten av smerter i rygg og bekken forsvant. Men det var såpass smertefullt i ukene etterpå at jeg angret med det samme, men etter et halvt års tid var det glemt Anonymkode: 4f07e...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå