Gå til innhold

hvordan hinte om soppinfeksjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

slikka partner for første gang i går. Smakte surere enn det skal. Mistenker soppinfeksjon - what do???? det er jo liksom ikke noe jeg kan si??

Anonymkode: a1b11...b8d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan si ingenting. Kvinner er ulike, og dette er første gang du er med henne. En soppinfeksjon merker hun garantert selv.

Dere burde forresten testet dere sammen før dere begynner å ligge, men det er vel litt seint nå…

Anonymkode: e6bd7...d4a

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje bare slik hun smaker. En infeksjon er hun klar over selv. 

Anonymkode: d6220...3af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

slikka partner for første gang i går. Smakte surere enn det skal. Mistenker soppinfeksjon - what do???? det er jo liksom ikke noe jeg kan si??

Tror du virkelig alle kvinner smaker likt? Det gjør de nok ikke. Akkurat som menn også smaker ulikt.

Anonymkode: fc53f...5f7

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sopp gir søtlig og kleimen lukt, og rimelig vanskelig å unngå å merke for hennr selv. Det skal være syrlig smak av underlivet. Men det kan påvirkes av ting hun har spist f.eks dagen før også. 

Anonymkode: 57073...a9d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

åkei, skal da definitivt IKKE nevne det.

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

slikka partner for første gang i går. Smakte surere enn det skal. Mistenker soppinfeksjon - what do???? det er jo liksom ikke noe jeg kan si??                                                                                                                                             hiccups

Etter det jeg vet skal soppinfeksjon være "Søt", ikke bitter eller sur.

Men hver kvinne (og mann) smaker forskjellig!

AnonymBruker
Skrevet

Som flere har svart, sopp smaker ikke surt/syrlig.

Som du allerede vet så smaker kvinner forskjellig. Og underlivet har lav ph,og skal smake syrlig. 

Når det er sagt så smaker jeg ulikt alt etter hvor i syklusen jeg befinner meg. Kanskje det gjelder henne også?

Hva tenker du videre da? Bare fortsette? Slå opp? Unngå å slikke henne? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 89173...838

Skrevet

Gi en soppkurv som gave. Oppi kurva kan det ligge en lite kost og en tube med canesten. Kanskje også en soppbok. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...