Trolltunge Skrevet 16. mai 2024 #21 Del Skrevet 16. mai 2024 Topper og daler skrev (14 timer siden): Trenger fingring bety fingrer opp i vagina? Kan det ikke like gjerne bety stimulering av klitoris? Spør for en venn. For min del vil jeg helst ikke ha fingre opp i vagina. Der er penisen betydelig bedre. Så med fingring oss mellom er det i hovedsak utenpå. Helst ikke bare rett på klitoris heller, men hele området. Å bare gnikke direkte på klitoris kan bli for heftig. Og for min del med myke bevegelser. Hard fingring gjør vondt. For meg. Dette er antagelig en aktivitet hvor dialog om hva kvinner foretrekker personlig er svært viktig. (Menn liker hellet ikke å bli runket/suget eller noe egentlig på nøyaktig samme måte, så dette er ikke mer komplisert for menn enn for kvinner, det at man må klare å finne ut av hva kvinner liker. Hvordan de liker det.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 16. mai 2024 #22 Del Skrevet 16. mai 2024 Trolltunge skrev (2 timer siden): Helst ikke bare rett på klitoris heller, Jeg er en voksen mann, så jeg vet om dette. 😜 Men viktig folkeopplysning er det. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 16. mai 2024 #23 Del Skrevet 16. mai 2024 Topper og daler skrev (15 minutter siden): Jeg er en voksen mann, så jeg vet om dette. 😜 Men viktig folkeopplysning er det. 👍 Så absolutt. Som en singel venninne sa nylig "Hva er saken med menn som liksom har forstått dette med at kvinner trenger mer enn samleie, for så å simulere samleie uansett om de bruker fingre eller tunge? Altså skal det uansett bare være pløying inn og ut av hullet kan de med fordel heller bare bruke penisen, for da har de ikke forstått noe likevel." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #24 Del Skrevet 16. mai 2024 Spørs hva du mener med fingring. Rolig klitorismassasje er deilig. Rolig G-punktsmassasje er også deilig Å kjøre to strake fingre ut og inn hardt og fort er bare ubehagelig. Anonymkode: 264b6...f93 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #25 Del Skrevet 16. mai 2024 Hæ? Anonymkode: 9f807...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #26 Del Skrevet 23. mai 2024 Det er stort sett kun det vi gjør. Liker ikke å bli slikket. Penetrering gir fort utløsning. Anonymkode: 5bdae...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå