AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Del Skrevet 15. mai 2024 Dessverre har bunaden blitt hengt inn med den flekken, så den har vært der i nesten 6mnd🙈 Og jeg er ute etter tips til å vaske den bort, som er skånsomt for bunaden🙏😊 Anonymkode: 3c87b...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. mai 2024 #2 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dessverre har bunaden blitt hengt inn med den flekken, så den har vært der i nesten 6mnd🙈 Og jeg er ute etter tips til å vaske den bort, som er skånsomt for bunaden🙏😊 Anonymkode: 3c87b...23e Send den på rens hvor profesjonelle kan ta seg av det! Ikke begynn og eksperimenter med kjerringråd på et dyrt plagg som bunad. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Del Skrevet 15. mai 2024 Eller ring og spør på husfliden Anonymkode: d92fc...54f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #4 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg fikk råd om å bruke På stell, sitronsåpe av hun som laget min bunad. Anonymkode: 2738f...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 15. mai 2024 #5 Del Skrevet 15. mai 2024 Bruk PåStell sitt sitronskum. Her er en video med instruksjoner: https://www.guttelus.no/blog/slik-fjerner-du-flekker-pa-bunaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #6 Del Skrevet 16. mai 2024 Velg en såpe og prøv den på innsida eller et sted som ikke syns.. Da ser du om såpen skader fargen eller noe. Bruk minst mulig vann og såpe og bruk en klut til å gni og vær forsiktig så går det nok bra. Anonymkode: 28798...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #7 Del Skrevet 16. mai 2024 Ts her. Jeg testet med nylonvask på et stykke på innsiden av stakken, helt nede, og det gikk fint. Så jeg fikk bort flekken, og det er ingen merker på bunaden🙏 Anonymkode: 3c87b...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå