Gjest jente Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Jeg blir alltid tent på når mannen blir dominant med meg,holder meg i armene mens han holder på.Det samme gjelder fantasiene mine hvor jeg er den underkastete,det bare tenner meg sånn,men samtidig lurer jeg på om det er noe rart med meg siden det er bare sånt jeg blir tent på.Noen andre som har det sånn?
tåkedott Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 jepp jepp... liker det!! ikke noe rart med deg, tror det er mange som liker det...
Gjest StoreSky Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 Yummi! Skulle ønske menn ikke var så redd for "å ta et tak" -vi er da ikke porseleen!
*amalie* Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 Liker det veldig. Men det er ikke slik at han alltid er dominerende. Som regel dominerer vi vel like mye, tror jeg. Tror ikke noen av oss tenker over det. Men er vi begge i form, og i humør for det, så er det ganske ofte at han tar kontrollen og dominerer. Da får han gjøre som han vil med meg. Dette er ikke bare noe som har skjedd av seg selv. Jeg nevnte det til han etter vi hadde vært sammen en stund at jeg likte det de gangene han dominerte. Etter det har vi bare tatt det enda lengere, og takknemmelig er jeg for det.
Gjest gjesta Skrevet 12. februar 2006 #6 Skrevet 12. februar 2006 Jeg har definitivt sansen for det. Kanskje ikke hver gang, men ofte nok.
Superlammet Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 Det er mange som liker akkurat dette. Ikke noe unormalt med andre ord.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå