Gjest Brunhilde Skrevet 12. november 2002 #1 Del Skrevet 12. november 2002 Det snør, det snør, tiddeli bom! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 12. november 2002 #2 Del Skrevet 12. november 2002 PENT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 12. november 2002 #3 Del Skrevet 12. november 2002 Vemodigt vakkert - helt til innkjørselen og gårdsplassen skal frigjøres for mangfoldige kubikk tung nysnø med håndemakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 12. november 2002 #4 Del Skrevet 12. november 2002 MÅTTE du minne meg på det! Nyter bare å kikke ut, og har fortrengt alle tanker om snømåking og våte sko og klær og bikkje. Men dette er sørlandet....hvem vet hvor lenge det varer.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Meg84 Skrevet 12. november 2002 #5 Del Skrevet 12. november 2002 HUFF HUFF HUFF... jeg skulle gjærne ha gått i hi for lenge siden, jeg hater kulde og jeg hater snø... etter min mening kunne snøen holdt seg på fjellene, og dem som ville ha snø, kunne dratt dit for å stå på ski eller hva dem skal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. november 2002 #6 Del Skrevet 12. november 2002 Det er virkelig vakkert når snøen legger seg fint... :D det jeg gruer meg mer til derimot er slaps og holke....da er det kjipt å bo i vinterland da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. november 2002 #7 Del Skrevet 12. november 2002 Synes det er kaldt og ufyselig - men vakkert å se ut på... - og jeg blir stadig like forundret over at det blir like mye kaos på veiene hver gang det kommer litt snø... (Utenfor mitt vindu har det vært sammenhengende kø siden klokken åtte i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. november 2002 #8 Del Skrevet 12. november 2002 Det er igrunnen litt rart ja, at det kommer som et sjokk på oss nordboere når det laver ned helt plutselig! det blir ofte totalt kaos! merkelige greier..det snør jo hvert år på disse tider! vi har svært selektiv hukommelse tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 12. november 2002 #9 Del Skrevet 12. november 2002 Snø er deilig! ....hadde det bare ikke vært så kaldt med en gang.... Verden er i alle fall pen når den er pakket inn i hvit snø :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 12. november 2002 #10 Del Skrevet 12. november 2002 Her er det kaldt, og is hist og pist, men snø er det verre med.. Føler at jeg trenger det nå... Ok, litt snø er det, nokk til at bakken akkurat er hvit, men det skal knitre under skoene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 12. november 2002 #11 Del Skrevet 12. november 2002 Her er det bare kaldt! Vil også ha snø! I hvertfall nok til at min sporty datter kan gå på ski... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 12. november 2002 #12 Del Skrevet 12. november 2002 Sluttet å snø her nå, men det har kommet mase fin snø i dag. Bor heldigvis i borettslag så det er ikke meg som skal måke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 12. november 2002 #13 Del Skrevet 12. november 2002 VIL ogsa ha SNØ .....det snødde her i oktober men den ble bort....bare det blir snø til julaften da..... :cry: :cry: Det bkåser og er kaldt ute *brrrr* Er også glad for at jeg slipper å måke,det er det borettslaget som må Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 12. november 2002 #14 Del Skrevet 12. november 2002 VIL ogsa ha SNØ .....det snødde her i oktober men den ble bort....bare det blir snø til julaften da..... :cry: :cry: Det blåser og er kaldt ute *brrrr* Er også glad for at jeg slipper å måke,det er det borettslaget som må Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 12. november 2002 #15 Del Skrevet 12. november 2002 Nå har snøen lagt seg i Hardanger også!!! Kaldt og vått er det uansett. Får bare julestemning av snø jeg!! Snø er herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå