Gå til innhold

Gi beskjed til nabo som flagger.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Balkongflagg kan henge ute hele døgnet, hele året.

Jeg hadde en nabo som hadde flagget ute hver dag, og skrøt av at han hadde flagget sammenhengende hver eneste dag siden 7. mai 1945. 

Anonymkode: bf96c...fd8

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ekstremt nøye på å ta det ned til vanlig tid selv. Glemte det ute på natta, og virkelig gremmet meg over det. Men jeg hadde aldri brydd meg med naboene, de får gjøre som de vil så fremt det ikke går utover meg. De må jo se at andre tar det inn, men har sannsynligvis tenkt at det ser fint ut når det henger ute.

Skrevet (endret)

Vi har noen utenlandske som har bodd i Norge lenge, begge snakker perfekt (uten aksent), og flagget er oppe hele året. Kjempedyr, lengste lengde flaggstang installerte de selv óg. Klarer ikke få meg selv til å si noe - de prøver jo! 🙃

Endret av katties
  • Hjerte 1
Skrevet
Rosa Dartle skrev (14 minutter siden):

Jeg er ekstremt nøye på å ta det ned til vanlig tid selv. Glemte det ute på natta, og virkelig gremmet meg over det. Men jeg hadde aldri brydd meg med naboene, de får gjøre som de vil så fremt det ikke går utover meg. De må jo se at andre tar det inn, men har sannsynligvis tenkt at det ser fint ut når det henger ute.

Jeg er også nøye på flaggtidene men hva andre privatpersoner gjør bryr meg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...