AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Del Skrevet 15. mai 2024 Noen som bruker den? Har veldig tørr hud i ansiktet. Anonymkode: 58739...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #2 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg gjorde det en periode! Synes egentlig den var veldig god. Så takk for påminnelsen, nå skal jeg bestille ny 😅 Hørte også en gang at A-krem er den eneste hudkremen som faktisk har en bevist positiv effekt på huden! Anonymkode: bc407...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg bruker det, og huden blir så deilig myk. Den kan være litt for fet for meg på sommeren, så da veksler jeg litt med andre kremer og solkrem. Men den føles så ren og god! Anonymkode: 842f5...b57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. mai 2024 #4 Del Skrevet 15. mai 2024 Husk solfaktor over då den inneheld A vitaminsyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. mai 2024 #5 Del Skrevet 16. mai 2024 Capazitet skrev (7 timer siden): Husk solfaktor over då den inneheld A vitaminsyre Dette! Kremen inneholder en form for A-vitamin kalt retinyl palmitate. RP absorberes veldig sakte av huden og kan, fordi den absorberer tregt, bli eksponert for UV-lys og føre til dannelse av frie radikaler, som kan skade cellene våre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå