Gå til innhold

Blir det feil å sjekke opp fysioterapeuten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har vært til noen behandlinger hos fysioterapeuten, og synes han virker veldig allright og tiltrekkende. Blir det feil å spørre han om han har lyst til å ta en kaffe med meg en dag? Jeg er ikke forelsket, bare mest nysgjerrig på han.

Kan man gjøre sånt, eller er det å tråkke over en eller annen grense?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil vel si at det egentlig sier seg selv. Han er en behandler, jeg vet ikke hva reglene sier, men etisk sett skal han ikke involvere seg med en pasient.

Skrevet

Han tråkker over en strek så lenge du er pasient hos han :icon_neutral:

Skaff den en annen terapeut, så kan du "sjekk han opp" ;)

Skrevet

Skaff den en annen terapeut, så kan du "sjekk han opp"  ;)

Finn først ut om han har dama, litt kjedelig hvis du bytter fysioterapaut og så viser det seg at han enten er homo eller opptatt. :grine2:

Gjest LoisLane
Skrevet

Min erfaring er at det finnes UTROLIG mange kjekke fysioterapeuter der ute! :)

Sjekk litt, men bytt før det blir alvor.

Skrevet

Jeg synes det blir feil.

Er ikke sikkert han vil bli sjekket opp på jobb, og det synes jeg han skal bli skånet for.

(Sier jeg som har fysioterapaut på 60 år! :ler: )

Skrevet

Takk for synspunkter alle sammen!

Han er ikke min faste behandler, nei, jeg har en annen ved senteret til vanlig. Jeg er også i tvil om det er noe særlig gøy å få en slik foresplrsel fra en pasient. Jeg lar det nok være, og neste gang er nok min faste tilbake igjen.

Synd egentlig, men jeg har ikke lyst til detektivvirksomhet for å finne ut hvor han går ut i helgene etc så jeg kan treffe han tilfeldig der. Jeg liker ikke å gå på byn. Velvel, jeg får la tiden gå bare, og se om noe skjer på sikt som jeg ikke fremprovoserer. Forresten ville jeg synes det var utrolig flaut å spørre han direkte men høflig også...

Skrevet

Jeg hadde også en veldig kjekk, morsom og sjarmerende fysioterapeut. Men han hadde samboer, og var en del år eldre enn meg. :ler:

Skrevet

Han har ihvertfall ikke lov å innvolvere seg i deg pga behandler-pasientforholdet. Så du må nok vente til behandlingen er definitift over, og du er ute av hans timeplan for godt. Men etter det kan du jo sjekke av hjertens lyst ;) . Lykke til!

Skrevet

Et par av mine pasienter har invitert meg på kaffi og litt av hvert, for å si det sånn. Det var IKKE noe gøy, for å være helt ærlig.

Gjest Gjest_BB
Skrevet
Et par av mine pasienter har invitert meg på kaffi og litt av hvert, for å si det sånn. Det var IKKE noe gøy, for å være helt ærlig.

Kommer vel kanskje litt an på måten man spør på. Hvis man er pågående el.l blir det selvsagt ubehagelig for vedkommende, men dersom man trår litt varsomt trenger ikke fysioterapeuten å ta det som annet enn et kompliment. Man kan til og med presisere at dersom h*n ikke er interessert, kan h*n bare glemme det og ta det med seg som et kompliment.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...