Gå til innhold

Kostnad reise til Disney World.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært i Disney World. Hvor mye betalte dere? Hvor mange i reisefølget og hvor lenge? 

Vi er en familie på tre som har lyst å reise om to år, og lurer på ca hvor mye vi skal spare 😁

Anonymkode: 125ef...aa4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sjekket pris på dette for en liten stund siden. Hadde da med i beregningen å leie hus og bil i stedet for hotell. Hadde 3 dagers inngang i disney parkene og 1 dag i universal. Vi er to voksne og to barn. Minium 150.000. Da har man litt å bruke der og.

Anonymkode: a1aa8...ba1

AnonymBruker
Skrevet

USA, 100 000 - 200 000, litt avhengig av hvilken standard man ønsker, og hvor upraktiske fly man kan ta. Og at man gjerne bør bli litt lengre enn 3-4 dager når man skal reise så langt. 

Paris, kanskje 50 000 på budsjett, og kun reise for parken. 

Men min mening er at det er veldig oppskrytt. Flotte bilder og videoer, ja. Men tett-i-tett med folk, og veldig lange køer selv med priority pass. Har vært innom mange av disse store parkene i USA, og vil si det kun er de første 1-2 timene der jeg faktisk har gledet meg over hva jeg gjør og ser, før kø, temperatur, støy, og dytting, tar over. 

Anonymkode: 6faf7...52d

AnonymBruker
Skrevet

Vi endte på ca. 107 000 for to voksne og et barn. Da bodde vi på et hotell i parken.

Anonymkode: 77d6d...cb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...