AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Skrevet 15. mai 2024 Skal grille på søndag og har vært å handlet i dag. Kjøpte burger brød også. Kan de stå på kjøkkenbenken til søndag eller burde jeg sette dem i kjøleskapet? Det er rundt 25 grader inne hos oss. Kan det bli muggent? Anonymkode: 1fbe6...404
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #2 Skrevet 15. mai 2024 Hvis de er "ekte"ferske, så ville jeg puttet de i fryseren, men mange har allerede vært frosne og er bare tint i butikken, så sjekk på pakken. Anonymkode: 147a1...6c4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Skrevet 15. mai 2024 Mye slikt inneholder så mye konserveringsmidler og skumle stoffer at jeg tror det ville overlevd på benken ett år... Men skader jo heller ikke å legge det kaldt om du er usikker. Anonymkode: 2c5d0...38a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #4 Skrevet 15. mai 2024 De er dato merket ig mest sannsynlig allerede hvert fryst. Kan fryses igjen etter min mening. Men hadde lagt de kaldt blir fort mugg i denne varmen. Anonymkode: 7a427...a4b
Million Skrevet 15. mai 2024 #5 Skrevet 15. mai 2024 Ting av bakverk kan mugne i varmen, så jeg ville lagt de i kjøleskapet. Men ta de ut en stund før de skal brukes på søndagen, så man ikke får kjøleskapskaldt hamburgerbrød til hamburgerne. De kan evt med fordel legges en liten stund på utkanten av grillen for å lunke dem litt.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #6 Skrevet 16. mai 2024 Ville bare puttet de i fryseren igjen, de tåler godt å fryses flere ganger (ihvertfall de fra Hatting). Neste gang spør du bare betjeningen om å få en frossen. Har de ikke i frysedisken har de nok på lageret. Jeg ber alltid om frosne pøle- og burgerbrød, så slipper jeg å kjøpe tørre halvmugne pakker som har ligget i hylla i 2 uker. De kan ikke ligge til søndag i denne varmen, da vil de mugne. Anonymkode: 1c8f2...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå