Gå til innhold

Dro på Huk nakenstrand.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skuffet! Trodde jeg skulle få se hotte babes der, men alt jeg så var noen gamle gubber og tanter som lå der. 

Anonymkode: ddd08...b54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yeah.. De som blir glodd på, går gjerne steder hvor de ikke blir glodd på. Merkelig det der. 

• Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skuffet! Trodde jeg skulle få se hotte babes der, men alt jeg så var noen gamle gubber og tanter som lå der. 

Det er pga griser som deg!

Naturist/nudist er ikke det samme som eksibisjonist.

Og folk vil være I FRED på nakensteder. Dra til steder der folk synes kikking er både greit og velkomment!

Anonymkode: 7fa53...8b8

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men man drar jo dit for å gå naken, ikke for å stirre på folk. 🤣

Anonymkode: b4215...b42

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og folk vil være I FRED på nakensteder. Dra til steder der folk synes kikking er både greit og velkomment!

Enig i det første. Enig i det andre. Men tredje påstand er jeg ikke like sikker på.

Hvis eneste ønske er å være naken og i fred så oppsøker man vel ikke en offentlig strand med mange andre. Da kan man jo like gjerne sole seg hjemme på balkongen, eller på tusenvis av andre steder i naturen som IKKE er en offentlig badeplass.

Jeg tror såkalte nudister er like forskjellige som alle oss andre, med forskjellige lyster, behov og motiv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Dra til steder der folk synes kikking er både greit og velkomment! Anonymkode: 7fa53...8b8

Skulle gjerne visst om slike steder. Tips velkommen! :)

Så langt kommer jeg i farten på puleklubb i Tønsberg og kanskje Homolulu ved siden av nakenstranda på Huk og Svartkulp ved Sognsvann. Manne-plasser begge deler trur eg. Tenk så herlig hvis det var en plass å dra og se og bli sett og vise at man liker det man ser. Tipper det egentlig var slik fra naturens side. Fristende å nevne hunder som eksempel på art som ser ut til å ha det enklere der, men det skal jeg ikke gjøre ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidder folk disse nakenbad-trådene? Trolleinnlegg og idiotsvar på repeat. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noen som har et tips om strender der kvinner fra 18-30 pleier sole seg nakne?? Spør for en venninne 🫣

Anonymkode: 05ad8...718

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvis man ikke tåler at folk stirrer, må man ikke gå rundt nakne på offentlige strender. Da for man stikke til skogs eller på en holme og finne et sted for seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merkelig altså. Jeg var på en nakenstrand i Spania. Og der var det mange hotte babes. Ingen i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

🧌 0/10. (Trolleforsøk like nakent som de gamle tantene på Huk)

Anonymkode: 8bbe8...0fd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (1 time siden):

Enig i det første. Enig i det andre. Men tredje påstand er jeg ikke like sikker på.

Hvis eneste ønske er å være naken og i fred så oppsøker man vel ikke en offentlig strand med mange andre. Da kan man jo like gjerne sole seg hjemme på balkongen, eller på tusenvis av andre steder i naturen som IKKE er en offentlig badeplass.

Jeg tror såkalte nudister er like forskjellige som alle oss andre, med forskjellige lyster, behov og motiv.

De færreste har et eget uteområde, da de fleste som drar til Huk bor i Oslo.

De som vil vise seg frem drar ikke på nudiststeder, de drar på de få dedikerte stedene der man vil bli sett..

Det er forskjell på å måtte være aleine og å ikke ville bli beglodd.

Vi andre vil gjerne benytte oss av de fristedene vi kan, uten at det blir gjort noe seksuelt ut av det..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Merkelig altså. Jeg var på en nakenstrand i Spania. Og der var det mange hotte babes. Ingen i Norge?

Du får reise til Spania du da. Ingen som tvinger deg til å dra til Huk. Sannsynligvis er Huk et bedre sted uten deg. 

Endret av Topper og daler
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Erfarenmann skrev (1 time siden):

Det der er stikk motsatt av hva nudister i tråder pleier å hevde. De er der for å sole seg og bade, ikke for å bli beglodd, og det understrekes alltid at det ikke er NOE seksuelt ved å gå naken på disse strendene.

Det du sier er jo at det faktisk er seksuelt ved det for en del nudister. At de er der for å få ståpikk og kanskje et ligg.

Skuffende. Men hva kan man vel forvente av menn? Typisk. De tåler faktisk ikke se en naken kropp uten å få ståpikk og tenke sex med en gang. 

Anonymkode: 9c42b...994

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på nakenstrender i Norge og i Frankrike i over 20 år og jeg har sett én halvstiv en, that's all. Jeg har heller aldri sett noen ha sex. 

Jo, forresten. Mannen min var ikke vant til så mye hud de første par somrene i Frankrike, så han lå mye på magen. Jeg antar derfor at det er flere som ham, men altså at de vet hva de skal gjøre dersom de får en stiv - nemlig legge seg slik at den ikke synes, til det går over.

Ellers er det slik noen forteller - folk bader, leser og driver med sitt. Kroppsfokuset er faktisk mye mindre enn å andre strender, kanskje fordi de som går dit er folk som vil ha ro og fred.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Joda, på skikkelige goddager når sesongen er godt i gang, både i lufta og i vannet, men man går ikke på naturist-/fristranden for å se eller å bli sett. En går dit fordi det gir en god frihetsfølelse og at det er mest behagelig med sol og bad uten klær.

Og igjen, denne tråden hører ikke hjemme under seksualitet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

That’s right, dra på treningssenter!

Anonymkode: 23c9b...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
carlberner1 skrev (4 timer siden):

Skulle gjerne visst om slike steder. Tips velkommen! :)

Så langt kommer jeg i farten på puleklubb i Tønsberg og kanskje Homolulu ved siden av nakenstranda på Huk og Svartkulp ved Sognsvann. Manne-plasser begge deler trur eg. Tenk så herlig hvis det var en plass å dra og se og bli sett og vise at man liker det man ser. Tipper det egentlig var slik fra naturens side. Fristende å nevne hunder som eksempel på art som ser ut til å ha det enklere der, men det skal jeg ikke gjøre ..

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det noen som har et tips om strender der kvinner fra 18-30 pleier sole seg nakne?? Spør for en venninne 🫣

Anonymkode: 05ad8...718

Jeg vil gjerne vite hvilket nettsted jeg skal oppsøke for at lekre damer i alderen 20-25 skal ville pule meg gratis. Tips mottas med takk.

Mvh creepy guy

PS! Antar at det handler om å finne riktig nettside, at det er det som har vært feil før???

Anonymkode: 23c9b...556

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, masse flotte, norske jenter som bjuder på langs strendene i Spania. Herlig!

Anonymkode: 409bc...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem har egentlig bestemt at det kun er den ene formen for naturisme/nudisme som er stueren; dvs. den som omhandler de rene pene menneskene som aldri har en eneste skitten eller seksuell tanke i et hav av nakne kropper, mens de fordømmer alle andre som ønsker å kombinere nakenhet med en grad av spenning og ekshibisjonisme? Skal alle nakenstrender o.l. kun være for de "pure at heart" med englevinger og glorie, mens de som ønsker å blande inn litt seksuell spenning (mener da ikke "full fuck"), men mer det som kan forbindes med ekshibisjonisme; se og bli sett, bli forvist til klubber, lukkede etablissementer og masse styr og ordning.
 Det finnes store nakenstrender i utlandet hvor deler av området både består av mennesker som kun soler seg og leser avisen, samt mennesker som i større eller mindre grad har seg oralt eller mer; alle i skjønn forening. Vi kan kanskje kalle det toleranse for menneskers ulikheter og behov

Regner med at de som kler av seg på en nakenstrand ikke er spesielt sjenerte for å være nakne foran andre. Hva spiller det da for en rolle om noen ønsker å beundre det man ser litt ekstra?

Anonymkode: da807...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...