Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt spurt om å jeg kan hjelpe til å amme to barn som sliter litt med å bruke flaske og som helst vil ligge I mot mors bryst. Så skjønner at de to mødrene blir bundet opp. Jeg har aldri vært gravid ennå, så synes det er rar henvendelse. Både lederen min og de to familiene har en annen kulturbakgrunn en norsk, og hvor dette er relativt vanlig.

Anonymkode: 051cf...5c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er disse mødrene i foreldrepermisjon? 

Ekstremt rar henvendelse, spesielt siden du aldri har vært gravid.

Anonymkode: 2a1ea...f57

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men har du i det hele tatt melk? I og med at du ikke har vært gravid. Dette høres veldig rart ut. Er det knyttet til jobben din, siden du nevner lederen din? 

Anonymkode: 5202e...ee6

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har du tenkt å amme noen hvis du aldri har vært gravid?

Anonymkode: 2645e...5d2

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha. 

Anonymkode: 9c043...3f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men har du i det hele tatt melk? I og med at du ikke har vært gravid. Dette høres veldig rart ut. Er det knyttet til jobben din, siden du nevner lederen din? 

Anonymkode: 5202e...ee6

Jeg må sjekke ut litt mer, kanskje de tror jeg ammer fra før.  Eller bare snakker litt klønete norsk.

Anonymkode: 051cf...5c3

AnonymBruker
Skrevet

Dette gir ingen mening. Hvordan skal du klare å amme noen andres baby når du ikke selv har baby? Alle kvinner går ikke bare magisk rundt med masse melk i puppene som kan gis til tilfeldige babyer når som helst. Det må være noe annet de har spurt deg om hjelp til. Og hva har lederen din med dette å gjøre??

Anonymkode: 30096...26a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de mente å spørre om du kan prøve å gi flaske? Ofte vil ikke baby ta flaske hos mor, som lukter melk, mens andre kan få det til.

Anonymkode: 5cff6...c8c

• Liker 1
Skrevet

Du har jo ikke melk du som aldri har født barn. Hørtes helt merkelig ut.

Kanskje bare god trolling?

Skrevet

Sikker på at de ikke spurte om du kunne gi barna flaske? Det er unektelig pussig å spørre noen om å amme barna sine, men enda rarere blir det jo når en kvinne som aldri har født og derfor ikke har melk å gi får spørsmålet...

Jeg ville spurt hva de egentlig mener. Forklart dem at amming bare går an når en kvinne har en liten baby selv. Kvinner går jo ikke rundt og produserer melk fra de kommer i puberteten og resten av livet, liksom... Det vet jo kvinnene selv? De hadde ikke melk de heller, før de fikk barn. Nei, dette må være misforståelser pga språkvansker. Spør dem på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...