AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Skrevet 15. mai 2024 Hadde et sånn mini game med typen hvor jeg skulle prøve å gjette rett. Var masse forskjellige alternativer og en var bla tomt treningssenter, mcdonalds drive thru osv. Så var spørsmålet hva han foretrekker. Jeg valgte feil og lo å sa «du kan telle med en hånd hvor mange ganger du har trent i løpet av to år, mens maccen🤣» han bare jeg trente masse før. Å da pleide jeg å gå å trene sånn sent kl 12, ingen folk så nice. Jeg bare sa jeg pleide også å trene sent, ikke noe spesielt. Så sa jeg bare for kødd «mye kjekkere me kjekke gutter der😋». Han syntes det ikke var særlig morsomt, men jeg gjorde det flere ganger klart at jeg barer kødder, syntes egentlig at det er helt unødvendig at jeg må gjøre det klart så mange ganger… han kjenner meg og mine verdier, burde ikke vært noe som plaget han. Så han ble sur over at jeg sa det og sier du kan ikke si sånt til kjæresten din, jeg synes han blåser den veldig opp? Var jo ment som en helt uskyldig kødde setning. Må også gjøre klart at han har absolutt ingen grunn til å ikke stole på meg, aldri skjedd noe aldri gjort noe. Han vet også at min type humor er litt sånn uskyldig fyring. Jeg prøvde å legge meg flat å si jeg skal selvfølgelig ikke gjør det til fremtidige tilfeller Uansett den ene sentingen ble til en stor diskusjon😂😭 å jeg sa bare sånn jeg synes det er unødvedig at en senting blir en så stor sak. Jeg sa rett ut den setningen var 100% kødd men om den setningen får deg til å bli så usikker så er det ikke setningen som er problemet. Så sa han jeg kan spare han for kommentarer om andre. Så la jeg frem at jeg personlig synes det er rart om jeg ikke kan si til en jeg er sammen med at noen andre ser bra ut på håret, har fine klær osv? Jeg er ikke blind, men bare fordi jeg har et kompliment betyr det ikke at jeg vil være sammen med dem… å da sa han nei personlig om han er sammen med noen så vil han ikke hørre dama si noen andre er fine???? Hvaaa?? Anonymkode: b3e8f...635
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #2 Skrevet 15. mai 2024 Han der høres ut toxic ut.. Skikkelig sjalu type Klarer ikke å høre på et nøytralt kompliment om noen er fine på håret jeeez Løp girl!! har vært i samme forhold selv og de folkene blir bare mer og mer kontrollerende Anonymkode: 34eac...61f 8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Skrevet 15. mai 2024 Til og med jeg forstod sekundet jeg leste setningen "kjekkere med kjekke gutter" at du skrev sarkastisk... herregud han der har issues. tenk å blåse opp noe så lite Anonymkode: 7392b...983 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #4 Skrevet 15. mai 2024 Mulig han har dårlig selvtillit om akkurat det temaet. Overreaksjon ja, men kanskje akkurat det er noe som treffer han. Ikke godt å si. Er det eneste gang han har reagert sånn når du tuller med han? Anonymkode: dedcf...990 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #5 Skrevet 15. mai 2024 Han der er i beste fall umoden. Ville revurdert om du gidder å holde på med en sånn type. Han høres skjør ut. Anonymkode: cf397...321 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #6 Skrevet 15. mai 2024 Oi! Hvor gamle er dere? Vært sammen lenge? Anonymkode: 3f86a...37e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #7 Skrevet 15. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Oi! Hvor gamle er dere? Vært sammen lenge? Anonymkode: 3f86a...37e tipper rundt 14 Anonymkode: 54184...14b 8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #8 Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oi! Hvor gamle er dere? Vært sammen lenge? Anonymkode: 3f86a...37e AnonymBruker skrev (Akkurat nå): tipper rundt 14 Anonymkode: 54184...14b Jeg eg 23 og han 26 Anonymkode: b3e8f...635
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #9 Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oi! Hvor gamle er dere? Vært sammen lenge? Anonymkode: 3f86a...37e Vi har vel vært sammen i 2-2,5 år ish Anonymkode: b3e8f...635
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #10 Skrevet 15. mai 2024 Ut i fra måten du skriver på, så får jeg et inntrykk av at du er utrolig ung? Jeg syns uansett dere virker veldig barnslige, begge to. Anonymkode: 30b46...7b5 10 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #11 Skrevet 15. mai 2024 Hvorfor måtte du påpeke at han kan stole på deg og at du aldri har gjort noe? Mulig jeg misforstår, men hvis vi snakker utroskap så var det en rar ting å nevne i denne sammenhengen🤔 Anonymkode: dedcf...990 5 1
lillevill Skrevet 15. mai 2024 #12 Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde et sånn mini game med typen hvor jeg skulle prøve å gjette rett. Var masse forskjellige alternativer og en var bla tomt treningssenter, mcdonalds drive thru osv. Så var spørsmålet hva han foretrekker. Jeg valgte feil og lo å sa «du kan telle med en hånd hvor mange ganger du har trent i løpet av to år, mens maccen🤣» han bare jeg trente masse før. Å da pleide jeg å gå å trene sånn sent kl 12, ingen folk så nice. Jeg bare sa jeg pleide også å trene sent, ikke noe spesielt. Så sa jeg bare for kødd «mye kjekkere me kjekke gutter der😋». Han syntes det ikke var særlig morsomt, men jeg gjorde det flere ganger klart at jeg barer kødder, syntes egentlig at det er helt unødvendig at jeg må gjøre det klart så mange ganger… han kjenner meg og mine verdier, burde ikke vært noe som plaget han. Så han ble sur over at jeg sa det og sier du kan ikke si sånt til kjæresten din, jeg synes han blåser den veldig opp? Var jo ment som en helt uskyldig kødde setning. Må også gjøre klart at han har absolutt ingen grunn til å ikke stole på meg, aldri skjedd noe aldri gjort noe. Han vet også at min type humor er litt sånn uskyldig fyring. Jeg prøvde å legge meg flat å si jeg skal selvfølgelig ikke gjør det til fremtidige tilfeller Uansett den ene sentingen ble til en stor diskusjon😂😭 å jeg sa bare sånn jeg synes det er unødvedig at en senting blir en så stor sak. Jeg sa rett ut den setningen var 100% kødd men om den setningen får deg til å bli så usikker så er det ikke setningen som er problemet. Så sa han jeg kan spare han for kommentarer om andre. Så la jeg frem at jeg personlig synes det er rart om jeg ikke kan si til en jeg er sammen med at noen andre ser bra ut på håret, har fine klær osv? Jeg er ikke blind, men bare fordi jeg har et kompliment betyr det ikke at jeg vil være sammen med dem… å da sa han nei personlig om han er sammen med noen så vil han ikke hørre dama si noen andre er fine???? Hvaaa?? Anonymkode: b3e8f...635 Men du undergraver jo følelsene hans. Du slenger med leppa og sier noe sårende, og så legger du skylda på han for at han reagerer. Det er typisk toxic atferd gjort av folk som føler de har spesielle rettigheter på å være ufine med andre. Om du sårer en person, si heller at oj, jeg merka at du ble lei deg. Beklager. Og si unnskyld skikkelig, ikke bare Sorry da! Si unnskyld eller beklager og si det genuint. 9 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #13 Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor måtte du påpeke at han kan stole på deg og at du aldri har gjort noe? Mulig jeg misforstår, men hvis vi snakker utroskap så var det en rar ting å nevne i denne sammenhengen🤔 Anonymkode: dedcf...990 tror du misforstår ja, oj forklarer fordi om hun ikke legger til slik tilleggsinfo kommer det troll på dette forumet med unødvendige kommenterer som vanlig. Jeg kan se for meg "kanskje han har en grunn til å tvile på deg" tror bare oj gjorde klart at det ikke er noe slikt Anonymkode: 7392b...983 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #14 Skrevet 15. mai 2024 Hvordan ville du selv likt det hvis han først shamet deg ved å si at du trener for lite og går for mye på maccern? Og at det neste han sier er at han liker å trene seint på kvelden, for da er det så mange digge damer på senteret? Jeg synes det du sa var kjipt og ikke humor. Ville blitt småsur selv. Hadde ikke laget noe scene, da. Hva med å være litt greie mot hverandre isteden, liksom? Anonymkode: d5bb6...2f5 9 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #15 Skrevet 15. mai 2024 lillevill skrev (4 minutter siden): Men du undergraver jo følelsene hans. Du slenger med leppa og sier noe sårende, og så legger du skylda på han for at han reagerer. Det er typisk toxic atferd gjort av folk som føler de har spesielle rettigheter på å være ufine med andre. Om du sårer en person, si heller at oj, jeg merka at du ble lei deg. Beklager. Og si unnskyld skikkelig, ikke bare Sorry da! Si unnskyld eller beklager og si det genuint. Hun gjør jo ikke det? det å reagere så sterkt over en liten uskyldig ting er jo helt på tryne. oj legger jo ingen skyld? Det du gjør nå derimot er toxic Anonymkode: 34eac...61f
lillevill Skrevet 15. mai 2024 #16 Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun gjør jo ikke det? det å reagere så sterkt over en liten uskyldig ting er jo helt på tryne. oj legger jo ingen skyld? Det du gjør nå derimot er toxic Anonymkode: 34eac...61f Det er ikke toxic fortelle hvordan man kan ta mer hensyn når man åpenbart irriterer en person man er glad i. Det er derimot toxic det du gjør, å heie fram oppførsel som ødelegger relasjoner. 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #17 Skrevet 15. mai 2024 Husk at på kvinneguiden er det alltid mennene som har feil, skulle til å si at du vil få råd om å dra fra han, men ser allerede det kommet ;o Anonymkode: 65889...685
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #18 Skrevet 15. mai 2024 For en merkelig ting å si, skjønner at det var kødd ja, men merkelig. Hadde ikke syns det særlig morsomt om typen min sa det var mye gøyere å trene når det var fine damer til stedet. Om han syns det var ugreit, så respekterer du det i stedet for å latterliggjøre han. Anonymkode: bccb0...0fc 7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #19 Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan ville du selv likt det hvis han først shamet deg ved å si at du trener for lite og går for mye på maccern? Og at det neste han sier er at han liker å trene seint på kvelden, for da er det så mange digge damer på senteret? Jeg synes det du sa var kjipt og ikke humor. Ville blitt småsur selv. Hadde ikke laget noe scene, da. Hva med å være litt greie mot hverandre isteden, liksom? Anonymkode: d5bb6...2f5 Sa ikke han trente for lite? Heller ikke shamet han for noe med trening? Rar måte å bøye teksten på å gjør til ditt eget? helt siden vi begynte å studere her har han ikke gått på trening på treningssenter her, han gjør masse annet som å spille fotball med andre studenter osv. han er aktiv på andre måter enn å trene ved treningssenter, det vet jeg og han. jeg har flere ganger spurt om han vil vær med meg, men han ikke lyst og sier han ikke liker treningssenter. Jeg har nøkkelkort og har også spurt om han vil være med å trene før skolen eller etter jeg er ferdig på jobb (etter treningssenterets åpningstider) svaret er fortsatt «du vet jeg ikke liker treningssenter». Både jeg og han vet at det er ingen der de gangene jeg bruker nøkkelkort, da jeg har sendt flere snapper av tomt treningssenter Han bestiller veldig mye mcdonalds og det vet han og jeg så i mini gamet når alternativene er 4 forskjellige ting og to av dem er tomt treningssenter og tur til maccen? Så ut ifra mitt perspektiv virker det naturlig at han velger det? men han ville valgt tomt treningssenter, noe som fikk meg til å små le litt av den grunn at han selv sier han ikke liker det og aldri har trent siden han begynte å studere her Anonymkode: b3e8f...635 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #20 Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For en merkelig ting å si, skjønner at det var kødd ja, men merkelig. Hadde ikke syns det særlig morsomt om typen min sa det var mye gøyere å trene når det var fine damer til stedet. Om han syns det var ugreit, så respekterer du det i stedet for å latterliggjøre han. Anonymkode: bccb0...0fc hvor latterliggjør oj kjæresten? Anonymkode: 34eac...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå