AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Del Skrevet 15. mai 2024 Kan putene til utemøblementet oppbevares ute i putekassa om vinteren? Anonymkode: cdf9b...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 15. mai 2024 #2 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg vet ingenting om dine puter, eller din putekasse, men våre puter lagres i en putekasse som står ute under tak om vinteren Jeg tror det er viktig med en putekasse med gjennomlufting i, så ikke putene får mugg. Vi kjøpte en sånn "pute-kasse-bod" på Jysk. Den har lufting øverst slik at det er litt sirkulasjon i kassen. Vet ikke om det spiller så stor rolle, men det har vært min teori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Del Skrevet 15. mai 2024 Granskudd skrev (4 minutter siden): Jeg vet ingenting om dine puter, eller din putekasse, men våre puter lagres i en putekasse som står ute under tak om vinteren Jeg tror det er viktig med en putekasse med gjennomlufting i, så ikke putene får mugg. Vi kjøpte en sånn "pute-kasse-bod" på Jysk. Den har lufting øverst slik at det er litt sirkulasjon i kassen. Vet ikke om det spiller så stor rolle, men det har vært min teori. Vi har også en sånn putekassebod fra Jysk, veldig fornøyd med den! Putene bor i den hele året (8 år nå). Anonymkode: 7de04...331 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 15. mai 2024 #4 Del Skrevet 15. mai 2024 Har mine på loftet (kaldloft). Bruker kassen til oppbevaring av potter, tønner mm over vinteren. Så lenge vann eller fuktighet ikke kommer inn og/eller kan ventileres ut burde det får fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 15. mai 2024 #5 Del Skrevet 15. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan putene til utemøblementet oppbevares ute i putekassa om vinteren? Anonymkode: cdf9b...80c Så lenge det er luftsirkulasjon i boksen, og det ikke kommer inn vann går det stort sett bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #6 Del Skrevet 15. mai 2024 newman01 skrev (13 minutter siden): Så lenge det er luftsirkulasjon i boksen, og det ikke kommer inn vann går det stort sett bra. Det kommer ikke inn vann ihvertfall, men lufting skal jeg undersøke om den har. Takk! Anonymkode: cdf9b...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå