Gå til innhold

Vise interesse

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hvordan kan jeg vise en fyr at jeg er litt interessert i ham, uten å være for direkte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

Hmm... Smile litt ekstra? Holde øyekontakt? Hmm...?

Skrevet

Jeg tror jeg ville sagt øyekontakt.Jeg holder på med en gutt selv jeg er interessert

i og da har jeg holdt litt øyekontakt med ham,men jeg vet ikke om jeg tør å smile ennå.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hmm... Smile litt ekstra? Holde øyekontakt? Hmm...?

Da har i hvert fall jeg gjort min jobb for å vise ham jeg er interessert i hvem jeg vil ha! :danse: Han er temmelig smart, så litt skjønner han vel.

Gjest GreenSky
Skrevet

Sats på kroppsspråket om du ikke tør være direkte.

- Se på han/i hans retning (ofte)

- Fikle med håret... eller i kanten rundt utringningen om du tør. Helt tilfeldig, seff. ;)

- Smile

- La kroppen din peke mot han

- berøring (om du tør)

- bite deg litt i leppa

- glinsende lepper, f.eks en blank lippgloss er alltid et pluss. Ta gjerne på mens han ser på. ;)

- gå inn i "intimsonen" hans (nei, jeg mente ikke noe pervo :erter: ) alle mennesker har sin intimsone, dv hvor nærme de liker å ha mennesker. Bekjente, venner, familie og kjærester har forkjellige intimsoner. Om du går inn i "kjærestesonen" vil du raskt merke om han trekker seg unna eller blir værende

- snakk med dempet stemme

- Vippe litt med skoen på tærne

(noen av tipsene fant je ved å søke litt, og noen har jeg erfart selv)

Gjest GreenSky
Skrevet
Da har i hvert fall jeg gjort min jobb for å vise ham jeg er interessert i hvem jeg vil ha!  :danse:  Han er temmelig smart, så litt skjønner han vel.

Æh, nei.

Jeg hadde ikke skjønt det om en fyr prøvde å sjekke meg opp på den måten.

Garantert mange fyrer som ikke hadde tatt hintet med samme taktikk fra ei dame også.

Skrevet

Gi han et kyss på kinnet og si hei. Det virker kontant på meg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Æh, nei.

Jeg hadde ikke skjønt det om en fyr prøvde å sjekke meg opp på den måten.

Garantert mange fyrer som ikke hadde tatt hintet med samme taktikk fra ei dame også.

Altså, det er jo litt vanskelig å se på noen dersom man ikke liker vedkommende. Dersom man sender et blikk til ham/hun man er interessert i, ser dypt inn i øynene, og ofte, sier det jo litt.

Man sitter ikke å ser på noen bare fordi det er tilfeldig..

Men selvfølgelig er det ting som er viktigere, som f.eks. prating. Spør ut personen (ikke kryssforhør), snakk om ting som viser at du bryr deg om ham.

Merkelig. Jeg greier å gi andre råd, men klarer jeg å gjøre dette selv? :riste:

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, men det kan også være fordi h*n har en stor kvise i panna. :ler:

Skrevet
Jeg tror jeg ville sagt øyekontakt.Jeg holder på med en gutt selv jeg er interessert

i og da har jeg holdt litt øyekontakt med ham,men jeg vet ikke om jeg tør å smile ennå.

Du bør nok begynne å smile jo før jo heller, noe annet kan virke heeelt mot sin hensikt! :ler:

Gjest gjest-mann
Skrevet

Hmm.. Hva med å være litt mer direkte, uten å være vulgær? Jeg har sans for at man finner på noe som gjør at man får litt tid sammen uten at andre henger rundt og følger med. F.eks. spørre om han har lyst til å gå en liten tur eller se en film på kino. Det fungerer enten man er fjortis eller førtis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...