AnonymBruker Skrevet 15. mai #61 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Blir jeg irritert? Nei. Tenker jeg det er blodharry og vulgært? Jepp. Anonymkode: 0f664...685 Nettopp. Jeg blir ikke irritert , men synes det er vulgært , Harry og desperat. Jeg vil ikke se, men det er sånn at blikket stopper opp når noe er , vel et blikkfang, selv om det er av den negative sorten. Anonymkode: cecee...cb9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #62 Del Skrevet 15. mai Når noen kommer vraltende med svære pupper i gjennomsiktig topp som hopper rundt så må jeg bare le. Ser utrolig like pent ut, men kan ikke si jeg blir irritert på en annen måte enn at jeg føler det blir på linje med blotting. Anonymkode: 63469...31a 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #63 Del Skrevet 15. mai Litt politisk ukorrekt å si kanskje, men jeg synes det kommer litt an på størrelsen på puppene også. Dersom de er veldig store og beveger seg mye, blir det jo mye mer blikkfang. Jeg kan bli litt satt ut dersom jeg kommer veldig nær kroppen til andre og liksom uforventet inn i andres privatsone, enten om det er lukt, mye løs hud som kommer borti meg eller store pupper som stirrer på meg under t-skjorta. Blir ikke sur, bare litt skvetten og vet ikke om jeg klarer se helt normal ut da 😅 Når det er sagt går jeg selv ofte uten bh (har medium pupper), men hadde aldri valgt en hvit, løs t-shirt uten bh. Da synes jeg det hadde blitt for synlig. Synes det ser bedre ut med mørkere, litt tightere topper med litt hold i når det er varmt og ulltrøye med litt hold i innerst når det er kaldt. Har aldri fått noen negative reaksjoner som jeg kan huske. Anonymkode: a226d...ee3 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #64 Del Skrevet 16. mai Dere som liker å gå uten bh og klager på ubehag;dere har feil bh- størrelse eller feil type bh. Jeg synes det er veldig behagelig med bh og ubehagelig å gå uten. Har pupper i b cup, som ikke henger. Består ikke blyant testen Anonymkode: 6dd3f...2f2 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #65 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvis du har store pupper, TS, da har jeg en tredje variant til deg, jeg tipper de tenker "oj hun der må jo ha vondt i ryggen". De har fortsatt ingenting med det. Man sier bare ikke ‘Du verden’ til ei som går uten BH. DET er upassende uansett hvordan man vrir og vender på det. Anonymkode: ba1c7...a1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #66 Del Skrevet 16. mai Jeg bare haaater BH og går minst mulig med det. Går aldri med BH når jeg er alene hjemme med familien, kun når jeg skal ut på noe. Jobber nattevakt og her møter jeg opp i BH, men tar den av meg sånn ca etter kl 01 når det er roligere. Så tar jeg den på igjen ca kl 0630. Kunne sikkert bare droppet det helt hele vakten også, og noen ganger gjør jeg det. Føler meg likevel litt mer velstelt med BH siden jeg har halvstore amme(henge)pupper som viser godt under uniformen🙃 Anonymkode: ba1c7...a1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #67 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som liker å gå uten bh og klager på ubehag;dere har feil bh- størrelse eller feil type bh. Jeg synes det er veldig behagelig med bh og ubehagelig å gå uten. Har pupper i b cup, som ikke henger. Består ikke blyant testen Anonymkode: 6dd3f...2f2 Vi er forskjellige. Jeg har dager det er vondt med samme bh som jeg i andre perioder kan bruke uten problemer. Fordi jeg har smerter som noen ganger er mer intense. Det er ikke alltid at rett bh er smertefritt, selv om man har rett type og størrelse. Føler meg allikevel ikke komfortabel med å gå ute blandt andre uten bh på sommeren når jeg ikke kan skjule det mer med ytterklær - så da holder jeg meg stort sett hjemme og tar på bh om jeg må på butikken. Anonymkode: 9943b...e23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #68 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi er forskjellige. Jeg har dager det er vondt med samme bh som jeg i andre perioder kan bruke uten problemer. Fordi jeg har smerter som noen ganger er mer intense. Det er ikke alltid at rett bh er smertefritt, selv om man har rett type og størrelse. Føler meg allikevel ikke komfortabel med å gå ute blandt andre uten bh på sommeren når jeg ikke kan skjule det mer med ytterklær - så da holder jeg meg stort sett hjemme og tar på bh om jeg må på butikken. Anonymkode: 9943b...e23 Helt normalt at brystene forandrer størrelse og form i løpet av syklusen. Mulig du er en av dem som må ha flere størrelser/typer BH får å dekke behovet ditt. Bryster er ikke statiske. Anonymkode: 3548b...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #69 Del Skrevet 16. mai Fordi vi synes det er ekkelt med dinglende pupper. Så en dame engang som hadde så lange pupper at de holdt på å komme frem på nedsiden av genseren. Stygt som bare det. Anonymkode: 011af...967 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 16. mai #70 Del Skrevet 16. mai Dette er skikkelig tåpelig. Er man tildekka er man påkledd. Ingen har noe med hvilket undertøy man har, eller om man i det hele tatt har undertøy. Jeg har vennet meg til å gå mest uten bh, og det er deilig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 16. mai #71 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 9.09): Det er jo bare å gå i hva du vil og så må du ta reaksjonene alt etter som de kommer. Man kan lett få uønsket oppmerksomhet når man går slik men sånn er det jo med alt. Selv så reagerer jeg ikke på slikt, men ser jeg damer på min størrelse kropp som går med pupper fri så skal jeg innrømme at jeg synes det ser helt jævlig ut og vulgært, men slanke damer med små pupper legger jeg nesten ikke merke til en gang men det er jo ingen bevegelse der, blir noe annet når puppene hopper rundt. Men det er jo øyet som ser, hva jeg synes er mindre pent er ikke nødvendigvis andre sin mening. Men som sagt alle kan gå som de vil, finnes ingen lov mot at puppa er fri. Anonymkode: 666e7...33d Jeg synes det er penest når puppene hopper rundt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #72 Del Skrevet 16. mai Hvis jeg hadde stirret, så hadde jeg tenkt «Hmm, går hun uten bh, ja det gjør hun visst, så godt folk faktisk gjør det, kanskje jeg også skal bli tøffere på det». Jeg har bittesmå pupper, og bruker bh delvis for å gi en illusjon av at de er bare litt større og delvis for at ikke konturene av brystvortene skal synes gjennom, fordi jeg er redd for hva folk tenker om det. Men jeg misliker bh, og trenger det egentlig ikke fordi puppene er så små. Anonymkode: 732ff...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #73 Del Skrevet 16. mai Det ser utrolig stygt og ikke minst slutty ut å gå rundt uten bh med tynn topp over slik at alt er synlig. At enkelte har så dårlig smak provoserer ikke meg, men skjønner ikke at de vil se sånn ut foran andre. I tillegg har jeg lagt merke til at de som snakker om at de ikke liker å gå med bh ofte er de som har svære hengepupper. Det må jo være veldig ubehagelig å gå uten bh når man har det? I tillegg fører jo mangel av bh-bruk til at de får enda mer hengepupper. Så nei, jeg skjønner ikke greia. Anonymkode: 90a67...00c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #74 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Helt normalt at brystene forandrer størrelse og form i løpet av syklusen. Mulig du er en av dem som må ha flere størrelser/typer BH får å dekke behovet ditt. Bryster er ikke statiske. Anonymkode: 3548b...7b4 Jeg har ikke syklus lenger, og har blitt målt flere gange til 80F. Men jeg har en del smertelilstander i kroppen som varierer i intensitet. Tror ikke jeg er den eneste som sliter med det. Anonymkode: 9943b...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #75 Del Skrevet 16. mai Her var det mange misogynister! Anonymkode: fa0bc...ed0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 16. mai #76 Del Skrevet 16. mai Å kalle andres helt naturlige kropp for stygg, er ikke særlig hyggelig. Og man er ganske sosialisert inn i et bestemt kroppssyn/kvinnesyn når man synes det er fornærmende at folk ikke bruker bh. Personlig er jeg ukomfortabel med at brystvortene mine synes i offentligheten, da føler jeg meg for avkledd og privat. Dermed går jeg alltid med en sloggi zero-feel topp eller noe slikt de dagene jeg ikke gidder å gå med bh. Men jeg synes likevel det er rart å synes at andre er sjuskete eller frekke eller stygge eller harry om de går uten. Da jeg vokste opp, gjemte folk bind langt nederst i sekken, og det var krise om noen så at man hadde noe slikt. Nå kan folk fint ha en pakke bind helt synlig oppbevart uten å blunke. Verden går framover, og takk og lov for de yngste generasjonene som ikke bryr seg om sånt vas som at man skal skamme seg over kropp. Flott at ting blir normalisert. At man liksom MÅ ha bh for å være velkledd er kjipt, og faktisk ganske kroppsfiendtlig. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #77 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): De har fortsatt ingenting med det. Man sier bare ikke ‘Du verden’ til ei som går uten BH. DET er upassende uansett hvordan man vrir og vender på det. Anonymkode: ba1c7...a1b Enig i at og si « du verden» var spesielt, sånn le av spesielt. Det var vel en gang da, stort sett er det vel at folk glor. Og det er ikke det at de har noe med det, men og glo når noen går med hvit skjorte uten bh er er naturlig og lov. Anonymkode: cecee...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #78 Del Skrevet 16. mai Jeg kan bli distrahert og legge merke til damer uten BH, det er på ingen måte irriterende eller seksualisert, det er bare en ting som kan være synlig eller kan føre til at jeg ser etter for å skjønne hvorfor blikket mitt vandra. Det skjedde senest i formiddag, ei relativt ung dame gikk uten BH, t-skjorta kombinert med skjørtet hennes gjorde at det blei fremheva nok til at jeg la merke til det. Tipper jeg så morsk ut som jeg alltid gjør, jeg var ikke morsk på grunn av brystene. Anonymkode: 53945...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #79 Del Skrevet 16. mai Elle Melle skrev (53 minutter siden): Å kalle andres helt naturlige kropp for stygg, er ikke særlig hyggelig. Og man er ganske sosialisert inn i et bestemt kroppssyn/kvinnesyn når man synes det er fornærmende at folk ikke bruker bh. Personlig er jeg ukomfortabel med at brystvortene mine synes i offentligheten, da føler jeg meg for avkledd og privat. Dermed går jeg alltid med en sloggi zero-feel topp eller noe slikt de dagene jeg ikke gidder å gå med bh. Men jeg synes likevel det er rart å synes at andre er sjuskete eller frekke eller stygge eller harry om de går uten. Da jeg vokste opp, gjemte folk bind langt nederst i sekken, og det var krise om noen så at man hadde noe slikt. Nå kan folk fint ha en pakke bind helt synlig oppbevart uten å blunke. Verden går framover, og takk og lov for de yngste generasjonene som ikke bryr seg om sånt vas som at man skal skamme seg over kropp. Flott at ting blir normalisert. At man liksom MÅ ha bh for å være velkledd er kjipt, og faktisk ganske kroppsfiendtlig. Hvorfor er det kroppsfiendtlig at man må ha bh for og være velkledd? Er alle kleskoder kroppsfientlig? lurer litt på hvor gammel du er, antar du eldre enn meg siden du gjemte bind, var du med og brenne BH-er på 60 - tallet? Vi har gått framover ja, og funnet ut at bh er et nyttig plagg allikevel. Altså de yngre generasjonene bryr seg ikke om sånt vas som og skamme seg over kropp? Nei, med nyoperert silikonpupper trenger man vel bare nipplecover under en hvite blusen for og se velkledd ut. Meg, gammal kjerring med hengepupper uten bh under hvit skjorte nå i varmen? Ja, det er ganske kroppsfientlig for ryggen, nakken , huden mellom og under puppene. Samt at det ser lite velkledd og delikat ut da. Anonymkode: cecee...cb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #80 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det ser utrolig stygt og ikke minst slutty ut å gå rundt uten bh med tynn topp over slik at alt er synlig. At enkelte har så dårlig smak provoserer ikke meg, men skjønner ikke at de vil se sånn ut foran andre. I tillegg har jeg lagt merke til at de som snakker om at de ikke liker å gå med bh ofte er de som har svære hengepupper. Det må jo være veldig ubehagelig å gå uten bh når man har det? I tillegg fører jo mangel av bh-bruk til at de får enda mer hengepupper. Så nei, jeg skjønner ikke greia. Anonymkode: 90a67...00c Nei jeg har ikke hengepupper. Anonymkode: 1fd9a...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå