Peanut Skrevet 19. mai #101 Del Skrevet 19. mai (endret) 50 minutter siden, AnonymBruker said: Min mor kan huske at på 70/80 tallet var det ganske vanlig å gå uten BH, få brydde seg. Om hun så noen med store løse bryster tenkte hun bare de så tunge ut og trakk på smilebåndet. Det samme eller kanskje større grad var det helt vanlig i Sverige og Danmark. Toleransen for å være toppløs var også veldig høy, på et badeområde i Sverige hadde de satt opp en plakat at de ikke ønsket toppløse i Butikk eller Kiosker, men at parkeringsplassen og standen selvsagt var helt i orden. Det sier litt. Anonymkode: ece7e...0fc Jeg så mange uten bh og mange toppløse på stranden før. Tenkte aldri noe over det. Var det selv noen ganger. En periode var det visstnok en gjeng unge muslimske gutter og menn som dro fra østkanten av Oslo til Frognerparken. De skulle se på «kjøttmarkedet» av unge jenter/ kvinner som solte seg. Ofte kunne man se toppløse jenter/ kvinner. Da dét ble kjent, så ble det mer bikinioverdeler og bher. Hvem liker vel å bli nistirret på/ beglodd til øynene faller ut? ☹️ Endret 19. mai av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #102 Del Skrevet 19. mai Peanut skrev (1 time siden): En periode var det visstnok en gjeng unge muslimske gutter og menn som dro fra østkanten av Oslo til Frognerparken. De skulle se på «kjøttmarkedet» av unge jenter/ kvinner som solte seg. Ofte kunne man se toppløse jenter/ kvinner. Da dét ble kjent, så ble det mer bikinioverdeler og bher. Hvem liker vel å bli nistirret på/ beglodd til øynene faller ut? ☹️ Noen mener vi har blitt så puritanske pga amerikansk kultur, men jeg tror det skyldes innvandring fra muslimske land. Jeg har en tilknytning til Sverige og der er det ikke uvanlig at bussjåfører ikke vil ta med jenter om de mener at de er lettkledde. Legger man seg på feil sted på en badeplass toppløs, kan man komme i krangel med fremmedkulturelle familier, eller at man får selskap av menn som ønsker å bli kjent. Sverige er nok det land i Norden hvor jenter er mest redde for å kle seg feil. Anonymkode: ece7e...0fc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #103 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 9.35): Synes ikke størrelsen burde ha noe å si, for min del er det ikke for å få oppmerksomhet, men fordi det er behagelig. Ei venninne sier at hun ikke skjønner at jeg ikke får vondt i nakken og ryggen av å gå uten, men jeg opplever det motsatte. For aldri vondt i verken ryggen eller skuldre når jeg går uten. TS Anonymkode: ece7e...0fc Jeg før aldri vondt i rygg eller nakke hvis jeg bruker riktig størrelse på bh. Går jeg uten får jeg vondt når jeg er noe større enn nå. Anonymkode: 1bdf2...b4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #104 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 9.36): Blir jeg irritert? Nei. Tenker jeg det er blodharry og vulgært? Jepp. Anonymkode: 0f664...685 Enig! Synes der er litt White trash! Anonymkode: 6a7ba...099 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #105 Del Skrevet 21. mai 6 hours ago, AnonymBruker said: Enig! Synes der er litt White trash! Anonymkode: 6a7ba...099 Tror neppe de kvinnene her https://www.lofficielusa.com/fashion/no-bra-day-braless-celebrities-jennifer-aniston-kendall-jenner som tjener mer enn det dere noensinne kommer til å gjøre, bryr seg om hva noen nobodys på KG mener. Anonymkode: e1ec9...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #106 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 18.21): Det ser nå rart ut om halvt overvektige Geir på 47 går halvnaken inne på Kiwi og. Anonymkode: 25995...7f8 Regner med at halvt overvektige Geir ikke må bruke korsett på butikken for å skåne folk for voksen under t-skjorta? Enig med de som sier bh-press er misogyni. Anonymkode: 91e8c...bc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #107 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Regner med at halvt overvektige Geir ikke må bruke korsett på butikken for å skåne folk for voksen under t-skjorta? Enig med de som sier bh-press er misogyni. Anonymkode: 91e8c...bc0 ..vommen Anonymkode: 91e8c...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #108 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tror neppe de kvinnene her https://www.lofficielusa.com/fashion/no-bra-day-braless-celebrities-jennifer-aniston-kendall-jenner som tjener mer enn det dere noensinne kommer til å gjøre, bryr seg om hva noen nobodys på KG mener. Anonymkode: e1ec9...2f0 Som om dette er Kari Dunk her i byen som går og ser sånn ut 😂😂😂 Anonymkode: 6a7ba...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #109 Del Skrevet 21. mai 59 minutter siden, AnonymBruker said: Som om dette er Kari Dunk her i byen som går og ser sånn ut 😂😂😂 Anonymkode: 6a7ba...099 Nei nettopp. Hvis man er tynn eller slank og ikke barmfager, så er det ok. Hvis ikke, ikke ok. Anonymkode: e1ec9...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 21. mai #110 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 9.50): Her føler jeg meg truffet- liker ikke kvinner uten bh. Har aldri kommentert det -folk gjør som de vil, men kan ha sendt noen litt oppgitte blikk mot min søster hvis hun går uten bh. For meg har dette virkelig ikke noe med saueflokk eller jantelov å gjøre, men bare at jeg synes det er stygt. Synes det er sjuskete og viser lite respekt for omgivelsene. Er som å gå med slitne grå joggebukser, bare mye verre. Kanskje er min estetiske sans litt påvirket av andres syn, men vil ikke kalle det saueflokk-mentalitet men heller skikk og bruk. Og janteloven kommer i alle fall ikke inn her - jeg synes at man ved å gå uten bh nærmest gjør det motsatte av å vise seg fram, man gjør seg styggere enn man er. Anonymkode: c4399...9b6 Er så enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 21. mai #111 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Enig! Synes der er litt White trash! Anonymkode: 6a7ba...099 Ja til free the nipples for de som trives med det. White thrash og stygt kunne jeg aldri sagt om en annens kvinne bryster. Selv er jeg ukomfortabel uten bh, men folk får kle seg/ kle av seg som de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #112 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tror neppe de kvinnene her https://www.lofficielusa.com/fashion/no-bra-day-braless-celebrities-jennifer-aniston-kendall-jenner som tjener mer enn det dere noensinne kommer til å gjøre, bryr seg om hva noen nobodys på KG mener. Anonymkode: e1ec9...2f0 Det er jo et velkjent faktum at penger ikke kan kjøpe klasse. 🤷♀️ Anonymkode: 0f664...685 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #113 Del Skrevet 22. mai 7 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo et velkjent faktum at penger ikke kan kjøpe klasse. 🤷♀️ Anonymkode: 0f664...685 Det er ikke særlig klasse å snakke stygt om hva folk måtte gå med eller ikke heller. Anonymkode: e1ec9...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #114 Del Skrevet 23. mai Takk og pris for at ingen kan sensurere tankene mine. Anonymkode: ef979...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #115 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 9.35): Synes ikke størrelsen burde ha noe å si, for min del er det ikke for å få oppmerksomhet, men fordi det er behagelig. Ei venninne sier at hun ikke skjønner at jeg ikke får vondt i nakken og ryggen av å gå uten, men jeg opplever det motsatte. For aldri vondt i verken ryggen eller skuldre når jeg går uten. TS Anonymkode: ece7e...0fc Jeg og er slik. Har nakkeskade og ser når jeg går med bh enda jeg har vært i spesial butikk å kjøpt får jeg mer smerter i nakken ved å bruke bh en å gå uten Anonymkode: e779d...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #116 Del Skrevet 23. mai sikkert fordi det er en slags makt-demonstrasjon. folk som er vant til å ha overtaket blir sur av å se pupper i det fri. Anonymkode: 0603e...45d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 24. mai #117 Del Skrevet 24. mai Tråden er ryddet for latterliggjøring, brudd på regelen om gjengivelse av tekst fra eksterne kilder og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #118 Del Skrevet 31. mai Peanut skrev (På 19.5.2024 den 11.06): Jeg så mange uten bh og mange toppløse på stranden før. Tenkte aldri noe over det. Var det selv noen ganger. En periode var det visstnok en gjeng unge muslimske gutter og menn som dro fra østkanten av Oslo til Frognerparken. De skulle se på «kjøttmarkedet» av unge jenter/ kvinner som solte seg. Ofte kunne man se toppløse jenter/ kvinner. Da dét ble kjent, så ble det mer bikinioverdeler og bher. Hvem liker vel å bli nistirret på/ beglodd til øynene faller ut? ☹️ Et annet eksempel er Sofienberg parken, der er det mange eksempler på kvinner som har blir antastet av unge muslimske menn, selv når de har blitt tatt, får de ikke straff 😳 finner ikke noen link akkurat nå, men vet det har skjedd flere ganger. 😡😡 Anonymkode: a7756...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå