Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hos den jeg er glad i. Hans mor er streng, hans barn har krympet i alder i drømmen og er litt utydelige i bakgrunnen. 

Jeg finner plutselig en skriveblokk der han har notert flere sider med negative ting om meg, ikke ekstreme ting men slike ting som «utålmodig» osv. Blir lei meg. 

Jeg kjenner jeg må løpe der i fra og han jeg er glad i kommer en stund etter løpende.

På veien jeg løper er det store diamanter eller noe som ligner, som jeg plukker opp på veien.
Han jeg er glad i plukker opp ting jeg mister på veien. Om han tar det i egen lomme eller skal gi det til meg vet jeg ikke. 

Avslutting på drømmen var klare, vakre naturbilder av en gjeng brune kuer, flere hvite geiter på er fjell og sterke hester i en samlet flokk som var hvite og brune hvis jeg husker rett. Alle dyrene så vakre og sunne ut. 

Anonymkode: 57268...7f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 6.51):

Jeg er hos den jeg er glad i. Hans mor er streng, hans barn har krympet i alder i drømmen og er litt utydelige i bakgrunnen. 

Jeg finner plutselig en skriveblokk der han har notert flere sider med negative ting om meg, ikke ekstreme ting men slike ting som «utålmodig» osv. Blir lei meg. 

Jeg kjenner jeg må løpe der i fra og han jeg er glad i kommer en stund etter løpende.

På veien jeg løper er det store diamanter eller noe som ligner, som jeg plukker opp på veien.
Han jeg er glad i plukker opp ting jeg mister på veien. Om han tar det i egen lomme eller skal gi det til meg vet jeg ikke. 

Avslutting på drømmen var klare, vakre naturbilder av en gjeng brune kuer, flere hvite geiter på er fjell og sterke hester i en samlet flokk som var hvite og brune hvis jeg husker rett. Alle dyrene så vakre og sunne ut. 

Notatbok er et symbol for noe man må "holde oversikt på" Altså at han holder en oversikt på dine negative sider. Kansje om dere i stedet snakker om disse tingene, og du jobber med dem, så blir det ikke sånn at du føler du merker at de plager han. 

Diamanter kan vere symbol på to ting, de kan bety at ved å distansere deg fra han, eller rømme fra han, så plukker du opp "helhetelige" deler av deg selv.  Diamanter kan også stå for selvopptatthet. Altså at du rømmer fra å jobbe med de dårlige sidene ved deg selv, og blir mer selvopptatt. 

Så jeg tenker det kommer litt an på hvordan han behndler deg. Altså om han er sånn at han plager deg og kritiserer deg for dine dårlige sider og bryter deg ned, så er det godt å distansere seg og rømme, og plukke opp de fine tingene ved deg selv igjen. 

De fine omvigelsene på slutten tror jeg er symboler på ting du vil oppleve om du velger å stå selvstendig i verden. 

Jeg får ikke opplevelsen av at denne mannen er så bra for deg, egentlig.

Anonymkode: d8bab...e01

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva føler du intuisjonen din sier?

Er han til å stole på?

Ikke la utseende bedra. Etter 3 måneder er det vanskelig å være noe annet enn seg selv.

Anonymkode: a8786...8a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, takk for svar.
Jeg vet noe av drømmen selv, men forstår ikke alt. Han ser blant annet barna sine som yngre enn det de er i virkeligheten også. De er myndige, men bekymrer seg for dem og sin familie som de skulle være småbarn. 

Det negative på skriveblokk :sier noen ganger motsatt at jeg må slutte å tenke negativt. Da er det snakk om vår fremtidig at jeg er utålmodig og han trenger tid på seg. han har veldig mye stress om dagen. Vedrørende kommunikasjon og følelser er jeg den veldig klare og direkte, mens han er forsiktig og vag på signaler.

Det med at han plukker opp diamanter jeg mister.. kan det være at han prøver å hjelpe meg med å finne helheten i meg selv? Jeg har vært i en veldig vansklig situasjon, der han hjalp meg mye. Eller kan det være det betyr han gjør det for egen vinning? At jeg mater hans ego og han egentlig vil ha mer av meg, men ikke hele meg? Bare det han selv får utbytte av? 

Siste del med alle dyrene og vakre landskap vet jeg betyr noe svært godt. Det føltes som en kompakt helhet der alt er i harmoni. 

Alt jeg vet er at denne drømmen er viktig. 

Gjest Lawyam
Skrevet (endret)

Det er bare en gjentakelse av hva du føler du trenger, men ikke føler du får dekket.

Endret av Lawyam
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei, takk for svar.
Jeg vet noe av drømmen selv, men forstår ikke alt. Han ser blant annet barna sine som yngre enn det de er i virkeligheten også. De er myndige, men bekymrer seg for dem og sin familie som de skulle være småbarn. 

Det negative på skriveblokk :sier noen ganger motsatt at jeg må slutte å tenke negativt. Da er det snakk om vår fremtidig at jeg er utålmodig og han trenger tid på seg. han har veldig mye stress om dagen. Vedrørende kommunikasjon og følelser er jeg den veldig klare og direkte, mens han er forsiktig og vag på signaler.

Det med at han plukker opp diamanter jeg mister.. kan det være at han prøver å hjelpe meg med å finne helheten i meg selv? Jeg har vært i en veldig vansklig situasjon, der han hjalp meg mye. Eller kan det være det betyr han gjør det for egen vinning? At jeg mater hans ego og han egentlig vil ha mer av meg, men ikke hele meg? Bare det han selv får utbytte av? 

Siste del med alle dyrene og vakre landskap vet jeg betyr noe svært godt. Det føltes som en kompakt helhet der alt er i harmoni. 

Alt jeg vet er at denne drømmen er viktig. 

Dette

Anonymkode: e7fad...771

AnonymBruker
Skrevet
Lawyam skrev (1 time siden):

Det er bare en gjentakelse av hva du føler du trenger, men ikke føler du får dekket.

Men jeg tror det ikke er så enkelt. Så klare drømmer med så tydelig symbolikk er betydningsfullt. 

Gjest Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Men jeg tror det ikke er så enkelt. Så klare drømmer med så tydelig symbolikk er betydningsfullt. 

Selvfølgelig er det viktig. Du sliter jo tydelig med de følelsene så du må jo gjøre noe for å ikke ha det sånn! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...