AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Skrevet 15. mai 2024 Og hvor tungt veier resultatet av ritvo-skjemaet, i forhold til samtaler og psykologens konklusjon? Fins det andre diagnoser man kan ende opp med? Snakk om voksen. All erfaring innen for temaet mottas med takk.:) Anonymkode: 45c3e...254
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #2 Skrevet 15. mai 2024 6 måneder hos psykolog, samt tre andre spesialister (alle på DPS), så ble diagnosen Asperger gitt. 22 år gammel. Det andre du spør om vet jeg ikke, husker ikke. Anonymkode: 39519...c34
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Skrevet 15. mai 2024 Ca 9 måneder fra testing på dps, til diagnose på habiliteringstjenesten, med sommerferie inni der. Begynte med generell testing på dps og visste ikke at de vurderte autisme i starten. Visste det ved videre testing da. Jeg vet heller ikke svar på det andre. Aspergers er papirdiagnosen min, men kaller meg for autist. Var 31 år når jeg fikk diagnosen, 7år siden nå. Anonymkode: ce145...ba2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #4 Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ca 9 måneder fra testing på dps, til diagnose på habiliteringstjenesten, med sommerferie inni der. Begynte med generell testing på dps og visste ikke at de vurderte autisme i starten. Visste det ved videre testing da. Jeg vet heller ikke svar på det andre. Aspergers er papirdiagnosen min, men kaller meg for autist. Var 31 år når jeg fikk diagnosen, 7år siden nå. Anonymkode: ce145...ba2 Hva var symptomene dine? Om jeg kan spørre. Lurer på så mye, men tenkte i utgangspunktet gjøre innlegget ganske konkret.:) ts Anonymkode: 45c3e...254
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå