AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Del Skrevet 14. mai 2024 Hei. Jeg sluttet på prevensjon for 5 mnd siden og har prøvd siden da. Var plutselig 4 dager forsinket og tok en test, som viste svak, svak positiv. Med farge, ikke skyggestrek. Dagen etter begynte jeg å blø og det har vart i 4 dager nå og virker som en vanlig menstruasjon. Starten på blødningen var mørk brun etterfulgt av mye slim og friskt blod. Bare negative tester nå er alt håp ute? Virker som en biokjemisk graviditet etter hva jeg har lest meg opp på, og ble utrolig skuffa Anonymkode: f30be...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #2 Del Skrevet 15. mai 2024 Det høres ut som kjemisk da ja 😞 Anonymkode: 0c23d...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Del Skrevet 15. mai 2024 Ja det høres absolutt ut som en kjemisk graviditet dessverre. De er mye vanligere enn man tror. ❤️ Lykke til videre med prøvingen 🤞 Anonymkode: 97c6b...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå