Gå til innhold

Dere som driver med BDSM - hvem vet om hva dere gjør?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat gått inn i en BDSM relasjon og det vekker noe helt sykt i meg som jeg aldri har kjent før.

Men kjenner veldig på denne "hemmeligheten", en del av meg har lyst til å skrike ut til hele verden hvor fantastisk jeg har det samtidig som jeg vet dette er noe man ikke snakker om.

Min partner og jeg har begge ansvarsfulle jobber og kommer fra konservative familier og ingen rundt ville trodd hva vi holder på med.

Men er det noen av dere som deler dette med noen? Eller er det også deres hemmelighet?

Anonymkode: c972a...e8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deler det vel med de jeg har sex med... og en og annen kompis.

Anonymkode: d9e14...8dd

Skrevet

Ingen er interessert i sexlivet ditt. Kos deg, men ikke plag andre med det

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Gidavmeg skrev (4 minutter siden):

Ingen er interessert i sexlivet ditt. Kos deg, men ikke plag andre med det

Faktisk så er det ganske mange jeg kjenner som hadde trengt deg jeg driver med. Mye A4 forhold som trenger en piff.

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har akkurat gått inn i en BDSM relasjon og det vekker noe helt sykt i meg som jeg aldri har kjent før.

Men kjenner veldig på denne "hemmeligheten", en del av meg har lyst til å skrike ut til hele verden hvor fantastisk jeg har det samtidig som jeg vet dette er noe man ikke snakker om.

Min partner og jeg har begge ansvarsfulle jobber og kommer fra konservative familier og ingen rundt ville trodd hva vi holder på med.

Men er det noen av dere som deler dette med noen? Eller er det også deres hemmelighet?

Deler med noen nære venner og andre folk med samme livsstil😁 selvfølgelig er det begrensa deling av detaljer, men jeg holder det ikke hemmelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har inntrykkav at dere i BDSM miljøer har dette som en altoppslukende hobby. Jeg er veldig åpen for å forstå andre og jeg har sett mye Insider og Trekant.

Det er normalt å holde sexlivet hemmelig. Slik jeg ser det så stikker dette mye dypere enn sex. Dere trenger en form for fysisk stimuli som det er vanskelig å be om.

Anonymkode: 636ac...fec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vekker noe sykt, ja, nettopp.

Ville vel ikke snakka så mye om det, om jeg var deg. For min del tenker jeg at de som blir opphengt i sånt enten har en medfødt mental skavank eller er skadet av vonde hendelser i livet. Og at de er litt kjedelige, fantasiløse mennesker. 

Anonymkode: 67a07...3f5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker ikke om sexlivet mitt med noen. Selvsagt.

Anonymkode: f0de0...2ee

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig åpen om hvem jeg er, om noen spør. 

Men det er ikke no jeg roper høyt om, utenom det.

Mine søstre vet (to av dem), fordi de spurte. Ene har jeg hatt mange fine samtaler med, om dette. 

Ellers er 90% av vennene mine kinky, så det er ikke vanskelig å snakke om tema om jeg vil. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er stort sett en absolutt hemmelighet utenom noen andre som driver med det samme.

Anonymkode: 0f1b5...f9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har inntrykkav at dere i BDSM miljøer har dette som en altoppslukende hobby. Jeg er veldig åpen for å forstå andre og jeg har sett mye Insider og Trekant.

Anonymkode: 636ac...fec

Jeg vil tro at langt de fleste holder dette innenfor sin egen relasjon. De som vil intervjues om dette på tv er nok neppe representative for folk flest. 

Anonymkode: 0f1b5...f9d

AnonymBruker
Skrevet

Et par kompiser av meg vet at jeg har vært med på mye seksuelt i den tiden jeg var singel. Sexklubber, fetishklubber, orgier, gangbang osv.

Dette har blitt sagt på gutteturer på jaktturer osv. Men har aldri delt noe om sexlivet med ekskona eller min nåværende samboer. 

Hvorfor skal andre vite om mine seksuelle preferanser, kinks og fetisjer? 

Det er privat. 

Anonymkode: 0ed6e...ad4

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Vekker noe sykt, ja, nettopp.

Ville vel ikke snakka så mye om det, om jeg var deg. For min del tenker jeg at de som blir opphengt i sånt enten har en medfødt mental skavank eller er skadet av vonde hendelser i livet. Og at de er litt kjedelige, fantasiløse mennesker. 

Anonymkode: 67a07...3f5

Wow. For et trist og dømmende svar. 

For min del har jeg hatt et rikt, sunt, trygt og stabilt liv, og alltid fått ros for fantasi - som også er påkrevd i jobben min.  Jeg liker BDSM, oppdaget det i voksen alder, og selv om eget sexliv er noe jeg anser for å være privat vet mine nærmeste venninner akkurat hvor mine preferanser ligger. Ikke noe jeg skammer meg over.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HI, du kunne ha vært meg!

Til deg som sier at det er sykt: det er det ikke, verken per medisinsk definisjon eller på andre måter. Det er akkurat det samme som at du sikkert tenner på et eller annet. Det handler heller ikke om å skade hverandre. Kun nytelse.

Jeg og mannen har et så bra sexliv at jeg ofte ønsker å rope det ut. Jeg har ikke gjort det fordi 

a) Det føles privat 

b) Ofte når mine venninner (i 40-åra) snakker om sex, så er det fordi de ikke har så mye sex som de ønsker, og da føles det ufint å gni inn at vi har oss hver dag + på måter de kanskje ikke er klare for å høre om. 

Kunne derimot aldri ha tenkt meg å være medlem av et "miljø". Sexliv er privat for meg selv om jeg liker å bli dominert. 

Jeg tror også det ville ha rast folk sitt bilde av meg, for jeg har en lederjobb og er ganske bestemt...

Anonymkode: d95e6...1c6

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...