AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Skrevet 14. mai 2024 Tidligere i år så kontaktet min ex meg, han fortal at han savnet meg men han ikke er klar for et forhold. Noe som er greit for meg, han nevnte at han vil gjerne møtes en gang. Vi har enda sporadisk kontakt, men ikke noe voldsomt mye. Jeg personlig er veldig redd for å bli såret igjen da jeg ikke er helt over bruddet enda. Så jeg gir ikke så veldig mye av meg selv. Jeg begynner å bli litt "engstelig" siden kontakten har dabbet litt av. Jeg vil virkelig ikke henge på slep. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, om jeg skal bare ignorere dette å satse på følelsen går over eller om jeg skal ta det opp med han. Vet heller ikke helt hva han vil? Anonymkode: 59bff...58e
micromaya Skrevet 15. mai 2024 #2 Skrevet 15. mai 2024 Har dere kontakt, eller har dere sex i tillegg? Ikke helt uvanlig at ekser gjerne vil ha litt sex imens de leter etter en ny. Uansett høres det ut som om balansen deres er feil, du har mer følelser rundt denne kontakten enn ham. For din egen del anbefaler jeg at du kutter kontakten med ham helt, og konsentrerer deg om å bygge opp deg selv. Han har deg bare gående på gress.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Skrevet 15. mai 2024 Ikke dra det ut, bare kutt ut sporadisk kontakt. Legge mennesker i slike limboer er ikke bra ts over tid. Ikke klar for forhold? Nei da lar man andre være. Anonymkode: 86e86...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå