AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #21 Del Skrevet 15. mai 2024 Har smakt MANGE, og syns de fleste smaker vondt, men har funnet en favoritt og det er Resource 2,0+fiber næringsdrikk sjokoladesmak fra Nestlé. Egentlig var det den som het Komplett Næring jeg likte best, men ser ut som den er borte nå Men troor fiber er lik i konsistens. Ikke så tykk som de pleier å være, mer som vanlig sjokomelk. Må bestilles på nettapotek da, for de har den aldri inne i fysisk butikk. Anonymkode: 68064...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 15. mai 2024 #22 Del Skrevet 15. mai 2024 Har også smakt de fleste🫣 Favoritten er Fresubin Energy (ikke fiber) med jordbær. Varekode 868210 på apotek1! Samme type med cappuchino er også ganske ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portgiserinnnen Skrevet 14. juli 2024 #23 Del Skrevet 14. juli 2024 Jeg har smakt på alt av ferdig næringsdrikker, og ingen av de fungerer for meg. Men det løsnet når ernæringsfysiologen på Rikshospitalet anbefalte meg å forsøke Nutrucia Scandishake Mix. Dette er pulver som blandes ut i melk. Finnes i flere smaker, jeg holder meg til jordbær. Denne næringsdrikken har ikke den ettersmaken som de ferdige har. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå