AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Del Skrevet 14. mai Jeg er ganske ny på strikking, men har strikket noen gensere i det siste. Har merket at jeg liker best å strikke ovenfra og ned, fordi da kan jeg bestemme overvidde og lengde mye enklere, får penere skulderavrunding og slipper å rekke opp eller strikke "andre veien" for å endre lengde! Har strikket flere av skappels folkloregensere, men de strikkes nedenfra og opp. Er det noen som har noen tips til hvordan, hvis det går, man "snur" oppskriften så man kan strikke den ovenfra og ned? Har så inderlig lyst til å lage noen av disse som faktisk sitter riktig! Kanskje det bare er å begynne i andre enden, men jeg trenger det med teskje og har ikke verken selvtillit eller tålmodighet til å bare prøve 😅 Tusen takk🧶🧶🧶 Anonymkode: eeba6...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er ganske ny på strikking, men har strikket noen gensere i det siste. Har merket at jeg liker best å strikke ovenfra og ned, fordi da kan jeg bestemme overvidde og lengde mye enklere, får penere skulderavrunding og slipper å rekke opp eller strikke "andre veien" for å endre lengde! Har strikket flere av skappels folkloregensere, men de strikkes nedenfra og opp. Er det noen som har noen tips til hvordan, hvis det går, man "snur" oppskriften så man kan strikke den ovenfra og ned? Har så inderlig lyst til å lage noen av disse som faktisk sitter riktig! Kanskje det bare er å begynne i andre enden, men jeg trenger det med teskje og har ikke verken selvtillit eller tålmodighet til å bare prøve 😅 Tusen takk🧶🧶🧶 Anonymkode: eeba6...311 Du må bare gjøre. Snu oppskriften. Du klarer det😊 Anonymkode: 8093b...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 22.38): Du må bare gjøre. Snu oppskriften. Du klarer det😊 Anonymkode: 8093b...b33 Takk for svar! Så det er ingen "feller" å passe seg for hvis man strikker motsatt vei? Anonymkode: eeba6...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 21. mai #4 Del Skrevet 21. mai Går vel fint det. Strikker alltid ovenfra og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå