AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Skrevet 14. mai 2024 Jeg er heldig og har to nydelige svangerskap bak meg hvor jeg ikke var noe som helst kvalm. Er redd jeg får igjen for det på tredje svangerskap🙈 er det noen som har 3+ barn og kan dele om dere hadde noenlunde like svangerskap mtp. kvalme, eller varierte det? Anonymkode: 5ade0...ba5
Arkana Skrevet 15. mai 2024 #2 Skrevet 15. mai 2024 Jeg hadde mer eller mindre null kvalme de to første svangerskapene og ble så veldig kvalm hele dagen fram til uke 20 i tredje svangerskap.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Skrevet 15. mai 2024 Barn 1: litt morgenkvalme og oppkast de første ukene, aldri ekstremt, ga seg rundt uke 12 (ganske erketypisk) Barn 2: ekstrem kvalme og oppkast de første 4-5 månedene (på morgen/formiddag). Gikk ned i vekt pga oppkast. Var helt satt ut hver morgen pga kvalme, måtte stoppe opp og "hvile" når jeg gikk over gulvet. Barn 3: kvalme stort sett hele dagen de første ukene, men uten oppkast. Ga seg rundt uke 12. Spise lite og ofte hjalp veldig. Anonymkode: 5cb54...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå