AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Skrevet 14. mai 2024 Er jeg syk som vil innlegges bare fordi det er koselig. Få mat på senga og masse oppmerksomhet. Også litt fri fra jobb er bare så digg. Anonymkode: c02e9...c46
mommyaka Skrevet 14. mai 2024 #2 Skrevet 14. mai 2024 Kanskje...er du lat eller har lider du av noe? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #3 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er jeg syk som vil innlegges bare fordi det er koselig. Få mat på senga og masse oppmerksomhet. Også litt fri fra jobb er bare så digg. Anonymkode: c02e9...c46 Jeg vil si at ingen fult oppegående mennesker ønsker å være innlagt på sykehus. Anonymkode: ed42b...98a 3
carlberner1 Skrevet 14. mai 2024 #4 Skrevet 14. mai 2024 Jeg tror jeg etter inngrep og lengre opphold sutra meg til å bli en natt mer på sykehus enn det som var tanken. Var blitt litt vant til å være der, rutinene, hyggelige folk og .. alle de helbredende søte damer, sukk..
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Skrevet 14. mai 2024 Etter X-antall akuttinnleggelser etter livstruende bivirkninger av cellegift, er jeg takknemlig hver gang jeg kan kjøre forbi sykehuset og vite at nå skal jeg slippe å passere dørene inn dit. Personalet der er uunnværlig når det virkelig er behov, ellers er det best hjemme! Anonymkode: 5dc37...d15 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #6 Skrevet 14. mai 2024 Histrionisk personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: 136d0...d17
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #7 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Etter X-antall akuttinnleggelser etter livstruende bivirkninger av cellegift, er jeg takknemlig hver gang jeg kan kjøre forbi sykehuset og vite at nå skal jeg slippe å passere dørene inn dit. Personalet der er uunnværlig når det virkelig er behov, ellers er det best hjemme! Anonymkode: 5dc37...d15 Akkurat det samme med meg! En sånn glede å kunne bare kjøre FORBI ❤️ Anonymkode: 44e7f...6b8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #8 Skrevet 14. mai 2024 Jeg er skikkelig bedagelig anlagt og hater å jobbe, men ønsker virkelig ikke å være innlagt på sykehus. Dårlig søvn (på flermannsrom), masse lyder og lukter, trasig mat (som du uansett må hente selv om du er høvelig gangfør), masse syke mennesker og null privatliv. Huff nei, de to gangene jeg har vært innlagt har jeg bare lengtet hjem. Anonymkode: 3795b...a11
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #9 Skrevet 14. mai 2024 Dette husker jeg at jeg tenkte litt på at hadde vært deilig, når barna var små og alt kokte. Men når innleggelse ble virkelig etter en skade, og påfølgende rehabiliteringsperiode, så kommer jeg aldri i verden til å tenke at dette er et ønske noen gang. Anonymkode: 31ed9...24f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #10 Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Histrionisk personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: 136d0...d17 Nei. Anonymkode: 6cab4...e82
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #11 Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er jeg syk som vil innlegges bare fordi det er koselig. Få mat på senga og masse oppmerksomhet. Også litt fri fra jobb er bare så digg. Anonymkode: c02e9...c46 Nei -men da bør du også ønske deg en «koselig» grunn for å bli innlagt også. Mange innlagte som lider av alvorlig sykdom og skade. Anonymkode: 6d793...f14
Sølvpilen Skrevet 15. mai 2024 #12 Skrevet 15. mai 2024 Jeg var innlagt på sykehus i 2.5 dag og jeg kunne ikke komme meg fort nok hjem igjen. Jeg holdt på å gå på veggene. Jeg var så pass oppegående når jeg var der, at det ble ikke servert et eneste måltid på sengen for meg. Jeg kommer ikke på en eneste koselig grunn for å være innlagt.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #13 Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Histrionisk personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: 136d0...d17 Måtte google og lese litt om dette og kjennetegne på dette var jo en ren beskrivelse av en viss Snapper som begynner på Insta og blir hyppig diskutert her inne. Overfladiske og labile følelser Selvdramatisering Teatralske fakter Overdrevne følelsesuttrykk Mottagelighet for suggesjon Egosentrisitet Selvmedlidenhet Mangel på hensyn til andre Lett sårbare følelser Vedholdende søking etter anerkjennelse, spenning og oppmerksomhet. Anonymkode: 6418d...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå