AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Skrevet 14. mai 2024 Tenker bare på mat under graviditeten, heeele døgnet rundt. Normalt? Hvordan roe ned? Anonymkode: bee6d...119 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #2 Skrevet 14. mai 2024 For meg var det nødvendig å spise mye mer, har høy forbrenning og var så sulten at jeg våknet om natten. Men lurt å prøve å spise balansert, f. eks drikke vann og spise grovbrød, så kan man unne seg litt mer av pizza og sånt i helgene. Anonymkode: f9bdb...7c2
Mandagsunge Skrevet 14. mai 2024 #3 Skrevet 14. mai 2024 Hadde ein ekstremt sulten periode i første trimester. Det varte nokre veker, men fokuset var på å ete når eg var sulten, men å ete sunt. 1
Tjoheiii Skrevet 14. mai 2024 #4 Skrevet 14. mai 2024 Haha jepp, dette er meg! Spiste som en skogvokter i første trimester med begge to. Så kom hungeren litt tilbake igjen mot slutten av svangerskapet (skulle tro at organer som presser opp i halsen din holdt deg mett men ikke her i gården🙈). Men tenker det er bedre enn kvalme, da😅 så lenge det ikke går på bekosning av at du legger på deg for mye og får trøbbel med bekken og ledd og slikt🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå