AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Skrevet 14. mai 2024 Som overskriften sier så er vi et par på 50. Jeg har fått et sterkt behov for å bli far igjen, men siden samboer er i slutten av menopausen så er det fysisk umulig for henne å bli gravid. Leser at partiet venstre ønsker å innføre surrogati så jeg tenker det kan være min mulighet for å få barn igjen. Jeg har fortsatt god helse, er godt utdannet, driver for meg selv og har romslig økonomi. Har begynt å sondere terrenget for mulige surrogatmødre, i den sammenheng så har jeg truffet en herlig transkvinne på 23 år. Jeg ble litt skeptisk når hun sier det går helt fint for henne å bære frem barnet, men hun hevder det ikke er noe problem da hun er en kvinne.. Hva tenker dere, burde jeg satse på henne? Anonymkode: b394a...aad
Anononyma Skrevet 14. mai 2024 #2 Skrevet 14. mai 2024 Dette var dårlig mandagstrolling på en tirsdag.. 32 4
Kålrota Skrevet 14. mai 2024 #3 Skrevet 14. mai 2024 Prøv litt hardere hvis du skal skape sjokkerende debatt. 🥱 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #4 Skrevet 14. mai 2024 Partiet venstre altså! Anonymkode: e94c2...4c7 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Skrevet 14. mai 2024 Huff.....er du så kjedelig i privatlivet også? Anonymkode: 7a90b...588 3
Diana Skrevet 14. mai 2024 #6 Skrevet 14. mai 2024 🤣🤣 Hvor skal "hu" bære dette barnet? I den ikke eksisterende livmoren sin 🤷♀️😂 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #7 Skrevet 14. mai 2024 Hvis hun identifiserer seg selv med å være kvinne, så selvfølgelig kan hun få barn!! Denne verden er full av sjukt masse haters.. Anonymkode: bee7f...413 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #9 Skrevet 14. mai 2024 Om du identifiserer deg som kvinne så kan du få barn alene, siden du ikke har hatt din første mens. Det blir minst noen få menssykluser i starten. Bruk dem godt og fød trollebarnet ditt selv 😊 Kanskje du vil introdusere barnet til å trolle her på KG når du tillater nettbruk? Anonymkode: db34e...bf6 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #10 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis hun identifiserer seg selv med å være kvinne, så selvfølgelig kan hun få barn!! Denne verden er full av sjukt masse haters.. Anonymkode: bee7f...413 Det trans tullet må folk gi seg med. Er du født kvinne, er du kvinne. Er du født mann, da er du mann. Ferdig snakka. Du får ikke automatisk livmor og eggstokker fordi du kutter av deg utovertissen. Du får heller ikke baller, sæd og fungerende sæd-ledere hvis du fjerner brystene og lager noe som ligner på en utovertiss. Så nei, er du FØDT mann med utovertiss og ingen livmor/eggstokker, kan du ikke bære frem barn uansett hvor vrangstilt du er i hode Anonymkode: 31054...f3a 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #11 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det trans tullet må folk gi seg med. Er du født kvinne, er du kvinne. Er du født mann, da er du mann. Ferdig snakka. Du får ikke automatisk livmor og eggstokker fordi du kutter av deg utovertissen. Du får heller ikke baller, sæd og fungerende sæd-ledere hvis du fjerner brystene og lager noe som ligner på en utovertiss. Så nei, er du FØDT mann med utovertiss og ingen livmor/eggstokker, kan du ikke bære frem barn uansett hvor vrangstilt du er i hode Anonymkode: 31054...f3a Slukte den med søkke og snøre du. Anonymkode: 102e6...6fb 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #12 Skrevet 14. mai 2024 Jeg var også litt i tvil om hun faktisk kan bære frem barnet mitt. Men, når hun så innstendig sier at hun er kvinne med alt hva det bærer med seg (hun har snakket om menssmerter, oppblåst mage, hormonsvingninger, smerter i brystene osv) så er det vanskelig å bryte inn å si henne i mot. Hvordan skal jeg da på en diplomatisk måte si at hun ikke kan bære frem mitt barn? Anonymkode: b394a...aad
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #13 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis hun identifiserer seg selv med å være kvinne, så selvfølgelig kan hun få barn!! Denne verden er full av sjukt masse haters.. Anonymkode: bee7f...413 Det er bare å manifestere seg en livmor vettu🤩 Anonymkode: 6b5d5...5da 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #14 Skrevet 14. mai 2024 Å få barn kan bli vanskelig for en transkvinne, da må hun konsentrere seg ordentlig om identifiseringen🤨 Anonymkode: 34d88...48c 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #15 Skrevet 14. mai 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg var også litt i tvil om hun faktisk kan bære frem barnet mitt. Men, når hun så innstendig sier at hun er kvinne med alt hva det bærer med seg (hun har snakket om menssmerter, oppblåst mage, hormonsvingninger, smerter i brystene osv) så er det vanskelig å bryte inn å si henne i mot. Hvordan skal jeg da på en diplomatisk måte si at hun ikke kan bære frem mitt barn? Anonymkode: b394a...aad Du må jo bare ha sex med henne i noen år, det er faktisk eneste måten å finne ut av dette. Anonymkode: e94c2...4c7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #16 Skrevet 14. mai 2024 Bare å satse, men lykke til med å få henne gravid lol. Gå en tur, du Anonymkode: 34d88...48c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #18 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som overskriften sier så er vi et par på 50. Jeg har fått et sterkt behov for å bli far igjen, men siden samboer er i slutten av menopausen så er det fysisk umulig for henne å bli gravid. Leser at partiet venstre ønsker å innføre surrogati så jeg tenker det kan være min mulighet for å få barn igjen. Jeg har fortsatt god helse, er godt utdannet, driver for meg selv og har romslig økonomi. Har begynt å sondere terrenget for mulige surrogatmødre, i den sammenheng så har jeg truffet en herlig transkvinne på 23 år. Jeg ble litt skeptisk når hun sier det går helt fint for henne å bære frem barnet, men hun hevder det ikke er noe problem da hun er en kvinne.. Hva tenker dere, burde jeg satse på henne? Anonymkode: b394a...aad Elendig trolletråd.. Anonymkode: 6229d...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #20 Skrevet 14. mai 2024 Nybegynner med trolling ja 😅 Anonymkode: 42502...aa7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå