Gå til innhold

Vape gjennom sikkerhetskontrollen

Elizabeth2001

Anbefalte innlegg

Hei jeg har kjøpt meg vape med nikotin på Granka også lurer jeg på om noen har erfaring med å ta med vape gjennom sikkerhetskontrollen eller innsjekker bagasje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke lov å vape inne, samme regler gjelder som bruk av vanlig sigaretter.

Anonymkode: ce51d...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke lov å vape inne, samme regler gjelder som bruk av vanlig sigaretter.

Anonymkode: ce51d...483

Spurte TS om det?

Det er ingen problem å ta med seg juice ( putt i gjennomsiktig pose), og vapen kan du ha i håndbagasjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (11 minutter siden):

Spurte TS om det?

Det er ingen problem å ta med seg juice ( putt i gjennomsiktig pose), og vapen kan du ha i håndbagasjen. 

Kan du spesifisere hva du har gjort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elizabeth2001 skrev (2 timer siden):

Kan du spesifisere hva du har gjort 

Batterier (selve damperen) skal ikke i innsjekket bagasje,  kun i håndbagasje . Jeg har damperen enten liggende i veska mi som jeg bare legger i den plastkassen. Eller så legger jeg selve damperen løs i plastkassen før den gjennomlyses.  Du trenger ikke si fra at du har det med deg.  

Dampejuicen legger jeg i disse zip-posene sammen med tannkrem og andre flytende greier.  

De er så vant til dampere at du vil ikke få noen spørsmål. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Linazer skrev (På 14.5.2024 den 20.10):

Batterier (selve damperen) skal ikke i innsjekket bagasje,  kun i håndbagasje . Jeg har damperen enten liggende i veska mi som jeg bare legger i den plastkassen. Eller så legger jeg selve damperen løs i plastkassen før den gjennomlyses.  Du trenger ikke si fra at du har det med deg.  

Dampejuicen legger jeg i disse zip-posene sammen med tannkrem og andre flytende greier.  

De er så vant til dampere at du vil ikke få noen spørsmål. 

Signerer denne.

Selve modden med batterier skal alltid i håndbagasjen. Løse batterier skal også i håndbagasjen. Juice følger vanlig regler for væske. Har kun en liten flaske på 20 ml i håndbagasjen. Resten i innsjekket bagasje. Tanken som jeg bruker på reisen inneholder litt juice så den legger jeg sammen med det andre i posen med væske. 

Jeg har aldri blitt stoppet eller kontrollert på flyplasser.

Anonymkode: cf655...1b3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...