Elizabeth2001 Skrevet 14. mai 2024 #1 Del Skrevet 14. mai 2024 Hei jeg har kjøpt meg vape med nikotin på Granka også lurer jeg på om noen har erfaring med å ta med vape gjennom sikkerhetskontrollen eller innsjekker bagasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #2 Del Skrevet 14. mai 2024 Ikke lov å vape inne, samme regler gjelder som bruk av vanlig sigaretter. Anonymkode: ce51d...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 14. mai 2024 #3 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke lov å vape inne, samme regler gjelder som bruk av vanlig sigaretter. Anonymkode: ce51d...483 Spurte TS om det? Det er ingen problem å ta med seg juice ( putt i gjennomsiktig pose), og vapen kan du ha i håndbagasjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizabeth2001 Skrevet 14. mai 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 14. mai 2024 Linazer skrev (11 minutter siden): Spurte TS om det? Det er ingen problem å ta med seg juice ( putt i gjennomsiktig pose), og vapen kan du ha i håndbagasjen. Kan du spesifisere hva du har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 14. mai 2024 #5 Del Skrevet 14. mai 2024 Elizabeth2001 skrev (2 timer siden): Kan du spesifisere hva du har gjort Batterier (selve damperen) skal ikke i innsjekket bagasje, kun i håndbagasje . Jeg har damperen enten liggende i veska mi som jeg bare legger i den plastkassen. Eller så legger jeg selve damperen løs i plastkassen før den gjennomlyses. Du trenger ikke si fra at du har det med deg. Dampejuicen legger jeg i disse zip-posene sammen med tannkrem og andre flytende greier. De er så vant til dampere at du vil ikke få noen spørsmål. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #6 Del Skrevet 15. mai 2024 Linazer skrev (På 14.5.2024 den 20.10): Batterier (selve damperen) skal ikke i innsjekket bagasje, kun i håndbagasje . Jeg har damperen enten liggende i veska mi som jeg bare legger i den plastkassen. Eller så legger jeg selve damperen løs i plastkassen før den gjennomlyses. Du trenger ikke si fra at du har det med deg. Dampejuicen legger jeg i disse zip-posene sammen med tannkrem og andre flytende greier. De er så vant til dampere at du vil ikke få noen spørsmål. Signerer denne. Selve modden med batterier skal alltid i håndbagasjen. Løse batterier skal også i håndbagasjen. Juice følger vanlig regler for væske. Har kun en liten flaske på 20 ml i håndbagasjen. Resten i innsjekket bagasje. Tanken som jeg bruker på reisen inneholder litt juice så den legger jeg sammen med det andre i posen med væske. Jeg har aldri blitt stoppet eller kontrollert på flyplasser. Anonymkode: cf655...1b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå