O Rakel Skrevet 14. mai 2024 #1 Del Skrevet 14. mai 2024 Denne saken gjør meg så uendelig trist: https://www.nrk.no/trondelag/statsforvalteren-i-innlandet-varsler-tilsyn-etter-at-elev-tok-selvmord-1.16881423 Da han ble begravet hadde mange satt opp fallet og grønne hjerter, et hykleri uten sidestykke - hvor var dere da han levde? Dere fra Røros og Tynset, hva synes dere? Hva har du og dine barn gjort her? Av aktiv mobbing eller passiv aksept? Statsforvalter går etter skolen, og det er riktig, men jeg håper politiet også etterforsker mobbehendelsene. Selv om mobberne er et mangehodet troll, så er de enkeltindivider som velger sine handlinger og mange over den kriminelle lavalder. Han er ikke den første, husker godt Odin-saken fra noen år tilbake. Og det blir ikke den siste. Det spørs om ikke fengselsstraff og flekker på rullebladet, kombinert med erstatningskrav må til for å få slutt på mobbingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 22. juni 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 22. juni 2024 https://www.nrk.no/trondelag/mistet-sonnen-peder-angel-lundquist-langen_-foreldrene-i-roros-onsker-kamp-mot-mobbing-1.16910359 Helt sinnsykt at det går an å sende slike meldinger. Håper denne saken får konsekvenser, samfunnet må vise at det ikke er ok. Får et veldig dårlig inntrykk av lokalmiljøet her, selv om det også skjer andre steder, så ville jeg aldri flyttet til Røros når jeg leser om dette. Vi voksne må følge med - kan ditt barn være mobbet, eller en mobber feks på nettet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 23. juni 2024 #3 Del Skrevet 23. juni 2024 Det er så mye feighet når det gjelder mobbing, og det mobbes nesten over alt, skoler, fritid, arbeidsplasser osv. ingen griper inn og ingen innrømmer at de ser hva som foregår rett rund dem. Det er et alvorlig problen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 23. juni 2024 #4 Del Skrevet 23. juni 2024 At PA sine foreldre også bad om at etterforskningen burde gjøres av et annet distrikt grunnet mulig habilitet er heller ikke et godt tegn. Mobberne sine foreldre eller familie? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. juni 2024 #5 Del Skrevet 23. juni 2024 O Rakel skrev (17 timer siden): https://www.nrk.no/trondelag/mistet-sonnen-peder-angel-lundquist-langen_-foreldrene-i-roros-onsker-kamp-mot-mobbing-1.16910359 Helt sinnsykt at det går an å sende slike meldinger. Håper denne saken får konsekvenser, samfunnet må vise at det ikke er ok. Får et veldig dårlig inntrykk av lokalmiljøet her, selv om det også skjer andre steder, så ville jeg aldri flyttet til Røros når jeg leser om dette. Vi voksne må følge med - kan ditt barn være mobbet, eller en mobber feks på nettet? Bare at vedkommende skriver på dialekt, sier sitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå