AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Del Skrevet 14. mai 2024 Facebook gir meg stadig "minner" fra innlegg jeg skrev for 15+ år siden (sånt som kommer opp i feeden med forslag om å dele). Der står det ofte teite ting jeg gjerne vil ha vekk. Men det vil jo ta timesvis å scrolle helt ned på sida mi for å finne disse innleggene (har prøvd å scrolle ved å holde inne mellomromtasten, men til slutt henger det seg bare opp jeg kommer ikke videre). Finnes det noen lur måte man kan finne igjen teite innlegg fra 2010 uten å måtte scrolle seg gjennom hele greia? Anonymkode: f00ca...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #2 Del Skrevet 10. juni 2024 Dytt Anonymkode: ef463...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Del Skrevet 10. juni 2024 Jeg sletter etterhvert som et dukker opp på minner. Anonymkode: 8ddf4...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 10. juni 2024 #4 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 17.03): Facebook gir meg stadig "minner" fra innlegg jeg skrev for 15+ år siden (sånt som kommer opp i feeden med forslag om å dele). Der står det ofte teite ting jeg gjerne vil ha vekk. Men det vil jo ta timesvis å scrolle helt ned på sida mi for å finne disse innleggene (har prøvd å scrolle ved å holde inne mellomromtasten, men til slutt henger det seg bare opp jeg kommer ikke videre). Finnes det noen lur måte man kan finne igjen teite innlegg fra 2010 uten å måtte scrolle seg gjennom hele greia? Anonymkode: f00ca...717 Nei, men det er bare du som ser det. Ta det som ett godt tegn at du ikke er teit nå lengre❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå