AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Del Skrevet 14. mai 2024 Hei. Jeg har et barn fra tidligere og vært sammen med en fyr uten barn i snart et års tid. Jeg har begynt å føle på en ting når det gjelder å inkludere hverandre i hverandres liv. Han har møtt mine barn og mine venner. Men jeg har ikke blitt introdusert til hans foreldre eller venner. Han har postet meg på SoMe osv, men det er jo ikke i nærheten av det samme. Skal sies at relasjonen har vært litt kompleks og vi har vært litt av og på de siste par månedene. Men nå dater vi litt igjen for å se om det er liv laga eller ikke og ta en endelig avgjørelse. Jeg har igjen inkludert han i å ferie 17 mai med meg og mine venner, ( han ville) men føler nå på at det blir helt feil at han skal igjen introduseres og inkluderes i min omkrets, når jeg ikke får det samme tilbake. Og i tillegg at vi egentlig bare dater nå og ikke er kjærester. Kanskje vi må gå hver vår vei om par måned( gir dating tiden ut juni). Har akkurat sendt melding og bedt han om å heller møte vennene sine. Tenker jeg helt feil? Er bare så lei av å inkludere men ikke bli inkludert. Anonymkode: 5e6e4...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #2 Del Skrevet 14. mai 2024 Hva sier han når du tar det opp, da? Anonymkode: 5d2d2...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #3 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva sier han når du tar det opp, da? Anonymkode: 5d2d2...6ea Han har ikke sett meldingen enda. Anonymkode: 5e6e4...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #4 Del Skrevet 14. mai 2024 Så du har aldri på noe tidspunkt faktisk tatt opp med ham at du ønsker å treffe hans venner og familie, du går heller rett på en passiv-agressiv melding? Anonymkode: 5d2d2...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så du har aldri på noe tidspunkt faktisk tatt opp med ham at du ønsker å treffe hans venner og familie, du går heller rett på en passiv-agressiv melding? Anonymkode: 5d2d2...6ea Nei. Jeg har tatt det opp med han par ganger. Og meldingen nå var ikke passiv aggressiv. Spurte om det høres greit ut og at han kan overnatte hos meg men at vi feirer med hver våre venner, jeg skal være med venninner som jeg nylig har blitt kjent med. Hadde det vært eb gjeng han har møtt tidligere hadde det vært litt annerledes. Men han som nå er usikker på å bli kjærester igjen og vi dater på nytt. Da synes jeg det blir feil å inkludere han med mine nye venninner når jeg aldri har blitt inkludert i hans omkrets. Det han sier når jeg tar opp er ikke mye, han lytter bare og sier hmm ja og ikke noe veldig tydelig svar. Anonymkode: 5e6e4...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #6 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hei. Jeg har et barn fra tidligere og vært sammen med en fyr uten barn i snart et års tid. Jeg har begynt å føle på en ting når det gjelder å inkludere hverandre i hverandres liv. Han har møtt mine barn og mine venner. Men jeg har ikke blitt introdusert til hans foreldre eller venner. Han har postet meg på SoMe osv, men det er jo ikke i nærheten av det samme. Skal sies at relasjonen har vært litt kompleks og vi har vært litt av og på de siste par månedene. Men nå dater vi litt igjen for å se om det er liv laga eller ikke og ta en endelig avgjørelse. Jeg har igjen inkludert han i å ferie 17 mai med meg og mine venner, ( han ville) men føler nå på at det blir helt feil at han skal igjen introduseres og inkluderes i min omkrets, når jeg ikke får det samme tilbake. Og i tillegg at vi egentlig bare dater nå og ikke er kjærester. Kanskje vi må gå hver vår vei om par måned( gir dating tiden ut juni). Har akkurat sendt melding og bedt han om å heller møte vennene sine. Tenker jeg helt feil? Er bare så lei av å inkludere men ikke bli inkludert. Anonymkode: 5e6e4...baf Er ikke du mor? Du har introdusert han for barna dine, så da bør du vel stå for det. Helt ærlig så virker du veldig umoden. Anonymkode: eab66...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #7 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er ikke du mor? Du har introdusert han for barna dine, så da bør du vel stå for det. Helt ærlig så virker du veldig umoden. Anonymkode: eab66...6db Ja men det betyr ikke at han skal introduseres for alt og alle av den grunn? Spessielt ikke i en dating fase. Tror ikke han hadde invitert meg med om han skulle feire med kun gutta sine akkurat. Og en ting er å introdusere når man er kjærester. Hva skal jeg si nå, ja hils på exen min som jeg dater nå? Vi må jo finne mer ut av om det blir oss før vi introduserer for enda flere. Anonymkode: 5e6e4...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 14. mai 2024 #8 Del Skrevet 14. mai 2024 Hvis dere fremdeles bare dater og ikke engang er et par så er det jo ingen grunn til å møte hverken barn eller foreldre eller venner 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #9 Del Skrevet 14. mai 2024 Ginny skrev (1 minutt siden): Hvis dere fremdeles bare dater og ikke engang er et par så er det jo ingen grunn til å møte hverken barn eller foreldre eller venner 🤔 Han møtte barna mine og noen av vennene mine da vi var kjærester. Vi slo opp og nå dater vi, fordi det viste seg at vi har par ting å finne ut av før vi blir sammen igjen. Det er kompleks og ikke det jeg ønsker råd rundt. Det jeg lurer på er om det er riktig av meg å nå holde igjen på å fortsette å introdusere han til mine venner når han aldri gjorde det med meg. En ting er å introdusere kjæresten men nå som vi kanskje ikke ender opp sammen så synes jeg ikke han skal feire med meg og mine venninner. Anonymkode: 5e6e4...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå