Irak Skrevet 14. mai 2024 #41 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg startet med vanlig ASMR når jeg skulle legge meg de kveldene, kvinner som rollespilte nærmest et hver eneste scenario du kan forestille deg. Et av mange eksempel om jeg kjente meg veldig ensom og lei meg, kunne jeg som lytteren være kjæresten de trøstet. Når jeg lukket øynene kunne jeg forsvinne fra mørket og høre noen si at de var glad i meg, at det elsket meg, kysset meg, holdt meg i hånde, holdt rundt meg. Det ble nesten som en form av mediatasjon hvor jeg nesten kunne føle dem når de beskrev hvor de beveget hånden sin. Så en dag oppdaget jeg at en av dem hadde en NSFW versjon link, det ble bare en naturlig utvikling og nå kunne jeg føle mer av tingene de beskrev når jeg fikk dukken. Jeg er klar over at for mange høres det nok patetisk ut. Hva kan jeg si, jeg har ikke hatt det bra det er ikke bare det fysiske det går utover når du må gå igjennom en stor livsendring og legge alle forventinger om at A4 liv til side. Det tok også på psyken å være helt alene, jeg hadde et vist antall alternativer foran meg og valgte det jeg anså var best selv om det bare var en fantasi. Jeg lever stort sett i den virkelige verden, iblant trenger man helt enkelt en pause. Massasje er et stort savn, jeg sjekker iblant om hun jeg ikke matchet bra med har sluttet i håp om at noen bedre kommer inn. Berøring uten at det er seksuelt er noe vi alle tar for gitt tror jeg, da majoriteten av berøring ikke har noe med sex å gjøre selv om det er med en partner. Men jeg må kunne føle meg komfortabel med personen noe jeg desverre ikke gjør med henne. Jeg trenger også at det er en kvinne, ikke fordi jeg er redd for å bli tatt på av en mann, energien er bare ikke det samme og jeg trenger kvinnlig energi under massasje. Anonymkode: 320b1...daf Tusen takk for at du deler. Veldig interessant synes jeg, og jeg er glad på dine vegne at du fant en løsning som fungerte for deg. Det tenker jeg er det aller aller viktigste. Det er mange veier til Rom som det sies. Så har du fått tatt i bruk et verktøy for å øve opp fantasien, for jeg vil jo tro at du har mer fantasi enn før denne erfaringen. Stemmer det? Å gå rundt og være deprimert, og lei seg er ihvertfall ikke en god løsning tenker jeg. Skjønner hva du mener i forhold til massasje. Tror egentlig ikke det er kjønnbasert sånn sett, men kanskje et savn av kvinnehender fra din side? Jeg har tidligere gått til to ulike kvinnelige massører, og merket veldig stor forskjell på dem. Det kan ofte ha med kjemi og gjøre. Følte ho ene var kald, mens ho andre virkelig brydde seg, og hadde mye kunnskap om kroppen. Er jo positivt når man går ut helt lealaus i kroppen, og ler.....Så ja det er stor forskjell på mennesker i forhold til energi og hva de faktisk utstråler. Noen er bare veldig varme, og har omsorg for alle, og det er fint å kunne merke det. Da blir ihvertfall jeg veldig glad merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. mai 2024 #42 Del Skrevet 14. mai 2024 Hannah80 skrev (2 timer siden): Et flott innlegg fra deg, dette. Enig i alt du skriver her:) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 🤗. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #43 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fy flate for en kommentar, snakk om lavmålsmenneske. 🤢 Anonymkode: 329d7...955 Det mener jeg, når folk føler seg mindre ensom pga ei sexdokke, da er det profesjonell hjelp neste man behøver, ikke ei skrekkslagen dame på date. Anonymkode: d5d1f...de1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 15. mai 2024 #44 Del Skrevet 15. mai 2024 Tror jeg snakker for de fleste menn om jeg sier at de hadde stusset veldig om en kvinne hadde hatt en tilsvarende mannedokke. Som en del av et samliv blir den jo også rimelig overflødig? Vanskelig å inkludere den i akten, og (i motsetning til mindre leketøy). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 15. mai 2024 #45 Del Skrevet 15. mai 2024 knooters skrev (25 minutter siden): Tror jeg snakker for de fleste menn om jeg sier at de hadde stusset veldig om en kvinne hadde hatt en tilsvarende mannedokke. Som en del av et samliv blir den jo også rimelig overflødig? Vanskelig å inkludere den i akten, og (i motsetning til mindre leketøy). Ja, selv om jeg er kvinne forstår jeg det. En sexdukke som forestiller ett voksent menneske er noe ganske annet og mer creapy enn fleshlight eller en dildo/ vibrator. På en fest fortalte en bekjent meg i fylka at han hadde bestilt en sexdukke på nett. La meg si det enkelt, jeg ble delvis satt ut og selv om han var kjekk var det frastøtende på en måte. Sa jeg måtte hjem og gikk ut for å ringe en taxi rett etterpå. Mennesker hat ulike fantasier og fetisjen, noe er det best å la vær å snakke høyt om. Ts bør kvitte seg med dukken før han inviterer date/ damer med hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 15. mai 2024 #46 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg hadde ikke reagert negativt eller brydd meg om en sånn dukke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #47 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg skjønner hvorfor noen vil ha en sånn dukke, så "no judgment" herfra sånn sett. Jeg vil nå likevel anbefale deg å ikke ta med dukka på daten akkurat Vi har alle vårt solosexliv som er vårt og hvor ikke alt trenger deles med andre. Behold dukken mens du dater, du, men ville nok kanskje kvittet meg med den om det skulle bli klaff med noen Anonymkode: 64c9f...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 15. mai 2024 #48 Del Skrevet 15. mai 2024 Melus skrev (13 timer siden): Det var en sykt lang tekst med mye unødvendig informasjon. Enig. Legg også merke til skrivestilen og grammatikken. Første 1/3 av teksten har flust av dårlig grammatikk og skrivefeil, for deretter å bedre seg betraktelig, før det går noe nedover igjen. Veldig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronicha Skrevet 15. mai 2024 #49 Del Skrevet 15. mai 2024 Nei, det er helt ok for meg! Så lenge han ikke bruker mer tid på dukka enn meg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #50 Del Skrevet 15. mai 2024 Hva er galt? Kan jo sammenlignes med dildo. Anonymkode: 5c2f5...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #51 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva er galt? Kan jo sammenlignes med dildo. Anonymkode: 5c2f5...a92 Absolutt ikke. Ei dukke som ser menneskelig ut kan ikke sammenlignes med dildo. Helt greit at menn har pocketpussy, fleshlight ol. Men ikke en dukke i full størrelse. Det er turn off og en dealbreaker. Datet en. Etter noen måneder kom det frem at han hadde ei sånn. Mistet all lyst og tenning. Anonymkode: 23328...cd1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 15. mai 2024 #52 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nå har jeg lest hele tråden. Og jeg må innrømme en ting. Det eneste jeg lurer på nå, er hvordan kvitter man seg med en sexdukke? Man kan jo ikke akkurat stappe den nedi søppeldunken. Det vil jo skape furore. På søppelfyllingen får man jo ikke lenger kaste sekker som ikke er gjennomsiktig. Det er kanskje ikke noe man legger ut på Finn.no? Såe... Hva gjør man? Anonymkode: 8a322...f90 Du lar luften sive ut og ruller den sammen og kaster den sammen med restavfallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfon Skrevet 15. mai 2024 #53 Del Skrevet 15. mai 2024 Mann med dukke eller sjømannsbrud gir deg taperstempel. Kvinne med dildo er frigjort og leker/oppdager ny side ved sin seksualitet. Sånn er det bare virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #54 Del Skrevet 15. mai 2024 HemmeligSpion skrev (5 timer siden): Du lar luften sive ut og ruller den sammen og kaster den sammen med restavfallet. Nå er vel ikke en sexdukke til 13 000 kr oppblåsbar. Den er nok langt mer avansert enn som så. Det er vel bare disse billige man blåser opp vil jeg tro. Anonymkode: 8a322...f90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #55 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg hadde gått så fort jeg hadde fått høre om denne sexdukken. Æsj, så turn off. Hjelper ikke om han sier det på første date eller etter flere mnd sammen, jeg går samme hva. Anonymkode: 22f92...a25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #56 Del Skrevet 15. mai 2024 On 5/14/2024 at 5:10 PM, AnonymBruker said: Grunnen til at onani ikke har vært nok er enkel, nå vet jeg ikke om hvordan det er for deg, men for meg stor forskjell på hva jeg følte når jeg enda hadde sex før ting gikk til helvette, og å onanere. Dette har vært det nærmeste jeg har kunnet komme til å få dekket behovet for fysisk berøring etter jeg ikke lenger hadde noen massør å gå til og det dekket den seksuelle frusterasjonen jeg følte på etter å ikke ha hatt sex siden jeg var 23. Ja den kostet litt men når det kommer til dårlig økonomisk prioritering må jeg si meg helt uenig. Når det gjelder økonomi er jeg veldig streng. Med mindre du også mener at de som bruker en formue på klær de bare bruker ved veldig spesielle anledninger. Jeg villa ha noe som føltes så tilnærmeses rikt ekte som mulig så for en gangs skyld skeiet jeg ut og måtte ut med 13.000. Men jeg hadde 75.000 igjen etter jeg hadde satt andre halvparten inn i aksjer og fond. Siden da med sparing og det jeg tok ut av askjer og fond i 2020 før jeg gikk inn igjen. Kan jeg betale ned hele leiligheten min og fortsatt sitte igjen med 1.2 mill. Men det er bedre for meg å ha lån for at det gir meg bedre skattetrekk og mindre rente på både bolig og bil. Men skulle det plutselig endre seg og jeg har behov å betale ned hele. Når det da er betalt vil jeg sitte igjen med 550.000 på rentekonto og 650.000 i aksjer og fond i rene kontanter. Så når det kommer til det økonomiske er jeg veldig ansvarlig. Jeg husker hvor mye jeg slet når jeg var blakk og bestemte meg for å aldri være i en sånn situasjon igjen om jeg kunne unngå det. Når jeg endelig fikk muligheten, gikk jeg til rådgivere og studerte så mye jeg kunne slik at jeg kunne leve komfortabelt og behøver å en gang tenke om jeg plutselig får en uventent regning så lenge jeg lever. Har heller ikke så ekstremt høy leve standard hvor jeg må ha det beste av det beste fordi det har rett merke. Jeg sjekker fortsatt ut tilbudsprisene i butikkene hver uke, og hamster heller inn på de ulike plassene når det er salg enn å må dra ut en gang i uken og må betale standard prisen på nærmeste butikk slik mange gjør. Anonymkode: 320b1...daf Ikke alt som er like lett å forstå her. Fikk du dekket dine seksuelle behov ved å gå til massør, siden dukkeinnkjøpet foregikk etter at massøren avslutta businessen? Og- denne dukka behovet for fysisk berøring, som du tidligere fikk gjennom massasjen….? Anonymkode: b75c6...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #57 Del Skrevet 15. mai 2024 Alfon skrev (32 minutter siden): Mann med dukke eller sjømannsbrud gir deg taperstempel. Kvinne med dildo er frigjort og leker/oppdager ny side ved sin seksualitet. Sånn er det bare virker det som. Menn kan gjerne ha sexleketøy som fleshlight ol. En dukke er noe helt annet Anonymkode: 23328...cd1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #58 Del Skrevet 15. mai 2024 I utgangspunktet helt klart turn-off, men med bakgrunnshistorien, ville jeg klart å se forbi det, så lenge du kvittet deg med den når du nå ikke har behov. Anonymkode: 7ce65...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #59 Del Skrevet 15. mai 2024 Gammelsmurfen skrev (14 timer siden): Enig. Legg også merke til skrivestilen og grammatikken. Første 1/3 av teksten har flust av dårlig grammatikk og skrivefeil, for deretter å bedre seg betraktelig, før det går noe nedover igjen. Veldig rart. Du overanalyserer😄 Anonymkode: 7ce65...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 15. mai 2024 #60 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nå er vel ikke en sexdukke til 13 000 kr oppblåsbar. Anonymkode: 8a322...f90 Skummet HI en gang til, så går utifra at denne informasjonen kommer fra en av de mange postene jeg ikke leste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå