AnonymBruker Skrevet 4. juni #21 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bestilte en hobby verktøy til 1000 kr, det gikk i stykker etter 3 uker. Så jeg sendte klage med forklaring på hva som var galt. De krevde da bilder, jeg sendte bilder, så krevde de video, og det hele 3 ganger da de ikke ble fornøyde. De ville h mer video og, men da nektet jeg. Feilen er inni maskinen, så jeg har jo uansett ingen mulighet til å filme det. Og forklarte det. Endte bare opp med mye krangling, og jeg fikk ikke nytt produkt eller penger tilbake. Har samme produkt fra en annen produsent, bare i mindre str, og den er 25 år gammel, og virker like bra. Anonymkode: ea412...157 Her er det bare å kjør klage gjennom kredittkortet ditt. Krev pengene tilbake på det viset. Viser seg å være ekstremt lettvint og effektivt. Sist jeg hadde en nettbutikk som ikke hørte etter, gikk jeg til steget og klaget via kredittkortet. Sendte inn kommunikasjonen jeg hadde med butikken. 2 dager etterpå var beløpet godskrevet mitt MasterCard. Og nei. er ikke MC som betaler disse pengene. Dem kjører charge back fra nettbutikken pluss gebyr til dem for arbeidet. Anonymkode: 67758...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå