Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bestilte en hobby verktøy til 1000 kr, det gikk i stykker etter 3 uker. Så jeg sendte klage med forklaring på hva som var galt. De krevde da bilder, jeg sendte bilder, så krevde de video, og det hele 3 ganger da de ikke ble fornøyde. De ville h mer video og, men da nektet jeg. Feilen er inni maskinen, så jeg har jo uansett ingen mulighet til å filme det. Og forklarte det. Endte bare opp med mye krangling, og jeg fikk ikke nytt produkt eller penger tilbake. Har samme produkt fra en annen produsent, bare i mindre str, og den er 25 år gammel, og virker like bra. 

Anonymkode: ea412...157

Her er det bare å kjør klage gjennom kredittkortet ditt.
Krev pengene tilbake på det viset.
Viser seg å være ekstremt lettvint og effektivt.
Sist jeg hadde en nettbutikk som ikke hørte etter, gikk jeg til steget og klaget via kredittkortet.
Sendte inn kommunikasjonen jeg hadde med butikken.
2 dager etterpå var beløpet godskrevet mitt MasterCard.

Og nei. er ikke MC som betaler disse pengene.
Dem kjører charge back fra nettbutikken pluss gebyr til dem for arbeidet.

 

Anonymkode: 67758...697

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...