Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har bare bestilt derfra en gang og aldri igjen.

De oppgir en leveringstid under bestillingen og idet du har betalt flerdobler den seg. De har ikke lager med ting, men bestiller fra tredjepart idet ordren går inn hos de. Derfor blir leveringstiden for enda lenger enn det som den først er forandret til.

Jeg hadde bestilt utsyr til bursdag og endte med å måtte avlyse og invitere på nytt til annen dag da levringen tok eviglang tid. Konfronterte de med det, men de brøt bare samtalen. Hadde betalt for hurtig levering, men noe slikt hadde de ikke sa de. Leveringen var vanlig treg levering, selv om den hadde et navn som tilsa ekstra rask transport.

Varene kom tilslutt, men de var et skikkelig møkkasted.

Anonymkode: 3150a...f19

• Nyttig 2
AnonymBruker

Har handlet mye derfra, blant annet garn og div hobbymateriell. Nettsiden deres suger, den henger igjen i den tiden de utelukkende var en bokbutikk, men bortsett fra det har jeg lite å klage på. frakt har vært litt variabel, men ikke verre eller bedre enn andre nettbutikker. Det har hendt at de har sendt feil, og da har de ordnet raskt opp.

Meeen det var den ene gangen, da. Jeg hadde bestilt en stor maleblokk av en spesifikk type med glatte ark, og de sendte varianten med ruglete overflate. Jeg kontaktet dem, gjorde dem obs på at feilen lå i nettbutikken deres (varekoden på produktet jeg skulle ha var lagt inn feil, og matchet den blokka jeg fikk i stedet). De beklaget, skulle sende ny og jeg skulle selvsagt bare beholde den jeg fikk feil.

Så fikk jeg samme blokka på ny. 🙃

Anonymkode: f841d...c1d

AnonymBruker

Leveringstid kan variere. Har hatt noen bestillinger der noen av produktene har hatt veldig lang leveringstid, og da har de holdt meg oppdatert. 

Stort minus at det ikke er mulig å velge leveringssted når det er gratis frakt. De sender til en pakkeboks som er et godt stykke unna nærmeste pakkeboks.

Totalt sett fornøyd med Adlibris.

Anonymkode: 4573f...3ff

Annonse

AnonymBruker

Bestilt mye der. Aldri vært noen store problemer som jeg kan huske. Annet enn en pakke som forsvant hos posten. Fikk ny vare uten problemer. Den orginale dukket opp over et halvt år senere. Fikk beholde begge to, selv om at jeg sa jeg kunne returnere. Var posten som rotet og har ikke noe med adlibris å gjøre sånn sett. 

Anonymkode: 6b51e...c7a

AnonymBruker

Selv om det er snakk om norske bøker (skrevet på norsk, av en norsk forfatter, og publisert på et norsk forlag) så kan det fort ta fjorten dager før pakken i det hele tatt blir SENDT fra forlaget altså. 

Men posten pleier i alle fall å være temmelig kjappe da, så snart de faktisk har mottatt pakkene! 😁

Anonymkode: f4abc...4ff

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...