AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Skrevet 14. mai 2024 Kann menn date transkvinner uten å holde det hemmelig? Kan kvinner date menn som har hatt forhold til ei transkvinne? Kan vi egentlig si å transkvinner er akseptert av samfunnet, så lenge majoriteten av kvinner synes ekkelt å date menn som har hatt forhold med transkvinne? Anonymkode: 7ca6e...e08
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #2 Skrevet 14. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: så lenge majoriteten av kvinner synes ekkelt å date menn som har hatt forhold med transkvinne? Har du kilder du kan vise til? Anonymkode: c7099...c9b 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #3 Skrevet 14. mai 2024 Det er sikkert noen homofile menn som kan date transkvinner uten problemer. For heterofile er det nok stort sett uaktuelt, men skulle det unntaksvis skje blir det sikkert holdt hemmelig. Anonymkode: 7a738...2ca 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #4 Skrevet 14. mai 2024 Jeg tenker at en mann som dater transkvinner ikke er heterofil. Eneste unntak må være om transkvinnen er feminin, har pupper og har operert underlivet. Da ser jeg muligheten for at mannen har forelsket seg i kvinnen, og fortsatt hatt disse følelsene når han fant ut at hun ikke har vært kvinne hele livet. Hvis hun ser ut som en kvinne og fungerer som en kvinne seksuelt, er det vel fullt mulig at en heterofil mann kan både forelske seg i og tenne på henne. Men mange transkvinner velger å ikke operere underlivet (av forståelige årsaker da det er en ganske stor og inngripende operasjon). Da tenker jeg at det vanskelig lar seg gjøre for en heterofil mann å tenne på og ha sex med transkvinnen. Men så er jo mange bi eller pan, og da kan man vel både forelske seg i og tenne på mennesker på kryss og tvers av kjønn. Uansett ingen grunn til å holde det hemmelig. Hva neste partner tenker om det er opp til dem. Anonymkode: be051...c2d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Skrevet 14. mai 2024 Nå vet ikke jeg hva majoriteten mener, men selv mener jeg det er uproblematisk med transskjønn. Hadde vært annerledes om mannen (eller kvinnen) hadde hatt et forhold til ei dukke - det er ekkelt, det! Eller et tre eller andre gjenstander. Anonymkode: 7ea25...6cd
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #6 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg tenker at en mann som dater transkvinner ikke er heterofil. Eneste unntak må være om transkvinnen er feminin, har pupper og har operert underlivet. Da ser jeg muligheten for at mannen har forelsket seg i kvinnen, og fortsatt hatt disse følelsene når han fant ut at hun ikke har vært kvinne hele livet. Hvis hun ser ut som en kvinne og fungerer som en kvinne seksuelt, er det vel fullt mulig at en heterofil mann kan både forelske seg i og tenne på henne. Men mange transkvinner velger å ikke operere underlivet (av forståelige årsaker da det er en ganske stor og inngripende operasjon). Da tenker jeg at det vanskelig lar seg gjøre for en heterofil mann å tenne på og ha sex med transkvinnen. Men så er jo mange bi eller pan, og da kan man vel både forelske seg i og tenne på mennesker på kryss og tvers av kjønn. Uansett ingen grunn til å holde det hemmelig. Hva neste partner tenker om det er opp til dem. Anonymkode: be051...c2d Er det i det hele tatt mulig å operere et underliv slik at det fungerer seksuelt? Og da mener jeg ikke som i bare en åpning som kan penetreres, men hvor transkvinnen faktisk får nytelse utav det. Anonymkode: cc2c6...deb
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #7 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du kilder du kan vise til? Anonymkode: c7099...c9b Kilder til å vise i? Vet ikke om det finnes vitenskapelige kilder på akkurat dette men det har vært mange tråder her inne om å kvinner vil ha ”ekte” menn – og Ikke menn som kan like noe utenfor det hetero normative når det gjelder seksuelle nytelser. Så ja, mine kilder er kvinneguiden. Her inne ser du svart på hvitt å kvinners preferanser passer ikke med menns sin varierende seksualitet. Anonymkode: 7ca6e...e08
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #8 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan vi egentlig si å transkvinner er akseptert av samfunnet, så lenge majoriteten av kvinner synes ekkelt å date menn som har hatt forhold med transkvinne? Anonymkode: 7ca6e...e08 Dette var en veldig merkelig påstand og et malplassert spørsmål. Du spør jo egentlig ikke, lurer ikke på dette, bare ønsker å få sagt det, uten å ha sagt det. Anonymkode: 1636d...75f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #9 Skrevet 14. mai 2024 Jeg personlig hadde ikke ønsket å date en bifil mann. Men det er min personlige preferanse. Hva andre gjør, er ikke min business. Anonymkode: 7784e...429 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #10 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kilder til å vise i? Vet ikke om det finnes vitenskapelige kilder på akkurat dette men det har vært mange tråder her inne om å kvinner vil ha ”ekte” menn – og Ikke menn som kan like noe utenfor det hetero normative når det gjelder seksuelle nytelser. Så ja, mine kilder er kvinneguiden. Her inne ser du svart på hvitt å kvinners preferanser passer ikke med menns sin varierende seksualitet. Anonymkode: 7ca6e...e08 Kan du vise til noen tråder hvor det kommer fram at majoriteten av kvinner her inne synes det er ekkelt med en mann som har datet en transkvinne tidligere? Jeg bruker alt for mye tid her og kan ikke huske å ha sett en slik tråd i det hele tatt. Anonymkode: a2640...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå