AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Skrevet 14. mai 2024 Klarer dere å gå på jobb, eller er dere hjemme. Jeg er stort sett på jobb. Men dager med ekstrem spredning som nå, har jeg vært så utslitt og dårlig at jeg ikke klarer å gå på jobb. Oppleves nesten som en kraftig influensa. Frustrerende for det er liksom «bare allergi» Anonymkode: 6cfe2...aa0
Ulrikke Skrevet 14. mai 2024 #2 Skrevet 14. mai 2024 Jeg er på jobb (barneskole), men du beskriver det egentlig som jeg føler det. Har ikke allverdens symptomer fra luftveiene faktisk, men kroppen føles "syk" ut. Nese og øyne holder jeg ok i sjakk med medisiner, også tar jeg jo tabletter da. Har hatt vondt i hodet i to uker, det kom samtidig med at pollenspredningen eksploderte. Men er kjempesliten og trøtt, og kroppen føles som om den har feber og er syk.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #3 Skrevet 14. mai 2024 Jeg kom inn her nå for å spørre om det samme. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer dra på jobb hvis de har det slik som jeg har det nå. Jeg tar videreutdanning akkurat nå så kan heldigvis være hjemme. Men føler meg syk. Er så sliten, og det var ikke slik for noen uker siden. Merker det på humøret også, i dag har jeg skikkelig kort lunte da hele kroppen er så ubehagelig! Føler alle jubler over den fantastiske værmeldingen på 17 mai og pinsehelgen, jeg er stresset over å faktisk må i to selskap til helgen når jeg føler meg slik. Jeg ser det er gult støv på bilene og terassen osv, så jeg lufter kun på natten. Vasker også håret hver dag i denne perioden og bytter klær og putetrekk ofte. Anonymkode: d1755...fb1
MiominMio Skrevet 14. mai 2024 #4 Skrevet 14. mai 2024 Sist uke var det nytteløst å dra på jobb så nei jeg var så sjuk at jeg klarte ikke jobb - fikk migrene liknende symptomer og sov 16 av 24 timer. Nå begynner det så smått å bedre seg så jeg ser lyset.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Skrevet 14. mai 2024 jeg kjenner noen som hadde så ille pollenallergi at de flyttet til Vadsø for å slippe pollen. Der finnes knapt noe tre og gress og havluften fra Barentshavet som slår inn. Anonymkode: cb226...e7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå