AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Del Skrevet 14. mai 2024 Skjønner meg ikke selv. Jeg blir som regel sjelden betatt. Men det begynte på en chat. Fikk snap hans for å sjekke om ei anna dame løy for hun skal ha det til at hun er så populær blant menn. Endte med å legge han til for å ikke rote bort snap id’en. Men har endt opp med at han skriver hele dagen og er så trivelig fyr å skrive med. Vi bor langt unna hverandre så skjønner ikke why me ? Lissom. Jeg er drit gammel. Men har masse humor og han ler av mye av det jeg tullprater om. Og tar meg i å vente på mld og sommerfuglene gjør krumspring .. sykt digg følelse forresten. Oppleve det i min alder er pluss. Så nyter bare følelsen av å være betatt av noen på avstand. Han var siste jeg sa god natt til i går. Og håper på mld idag🩷 Flere som har følt seg betatt sånn ut av det blå med noen som er totalt ikke skulle passe på noen måte?? Anonymkode: 56edc...284 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #2 Del Skrevet 14. mai 2024 Han spiller på deg, og du lar deg rive med 😆. Anonymkode: 75f54...260 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #3 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner meg ikke selv. Jeg blir som regel sjelden betatt. Men det begynte på en chat. Fikk snap hans for å sjekke om ei anna dame løy for hun skal ha det til at hun er så populær blant menn. Endte med å legge han til for å ikke rote bort snap id’en. Men har endt opp med at han skriver hele dagen og er så trivelig fyr å skrive med. Vi bor langt unna hverandre så skjønner ikke why me ? Lissom. Jeg er drit gammel. Men har masse humor og han ler av mye av det jeg tullprater om. Og tar meg i å vente på mld og sommerfuglene gjør krumspring .. sykt digg følelse forresten. Oppleve det i min alder er pluss. Så nyter bare følelsen av å være betatt av noen på avstand. Han var siste jeg sa god natt til i går. Og håper på mld idag🩷 Flere som har følt seg betatt sånn ut av det blå med noen som er totalt ikke skulle passe på noen måte?? Anonymkode: 56edc...284 Hvor mye yngre? 8-15 år yngre er ikke noe problem i dag. Tiden har forandret seg. Min samboer gjennom snart 10 år og som jeg har 3 barn med er 12 år yngre en meg🙂 Anonymkode: 18e94...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #4 Del Skrevet 14. mai 2024 Nei. Blir ikke betatt av noen jeg ikke har møtt Anonymkode: e1751...0de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor mye yngre? 8-15 år yngre er ikke noe problem i dag. Tiden har forandret seg. Min samboer gjennom snart 10 år og som jeg har 3 barn med er 12 år yngre en meg🙂 Anonymkode: 18e94...c23 Og ja vi fant hverandre på samme måten. Flørtet, fjollet og lo på chat i timevis, dagevis og ukevis før han til slitt ba meg ut. Kjemi fra første møte❤️ Anonymkode: 18e94...c23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 14. mai 2024 #6 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skjønner meg ikke selv. Jeg blir som regel sjelden betatt. Men det begynte på en chat. Fikk snap hans for å sjekke om ei anna dame løy for hun skal ha det til at hun er så populær blant menn. Endte med å legge han til for å ikke rote bort snap id’en. Men har endt opp med at han skriver hele dagen og er så trivelig fyr å skrive med. Vi bor langt unna hverandre så skjønner ikke why me ? Lissom. Jeg er drit gammel. Men har masse humor og han ler av mye av det jeg tullprater om. Og tar meg i å vente på mld og sommerfuglene gjør krumspring .. sykt digg følelse forresten. Oppleve det i min alder er pluss. Så nyter bare følelsen av å være betatt av noen på avstand. Han var siste jeg sa god natt til i går. Og håper på mld idag🩷 Flere som har følt seg betatt sånn ut av det blå med noen som er totalt ikke skulle passe på noen måte?? Anonymkode: 56edc...284 Ja. Helt utrolig hvor dypt inn i et menneske en kan se bare gjennom bokstaver og ord. Begynner faktisk å lure på om å chatte er en bedre måte å bli kjent på i starten enn irl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #7 Del Skrevet 14. mai 2024 Man kan bli forelsket i en versjon av personen, men uten å møtes og tilbringe tid sammen så blir det aldri hele mennesket man er forelsket i. Anonymkode: 9aa7e...b8b 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #8 Del Skrevet 14. mai 2024 Han skal bare ha deg på rygg så er han ferdig. Anonymkode: 13540...e42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 14. mai 2024 #9 Del Skrevet 14. mai 2024 Bare vær klar over at den personen du blir kjent med på snap ikke nødvendigvis er den samme i virkeligheten. Så om dere skal treffes en dag bør du være forberedt på alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #10 Del Skrevet 14. mai 2024 Jeg vokste opp med Irc og chatting som tenåring. Ble kjent med mange, og hadde det utrolig artig med dem på chat. Jeg traff også flere av dem, og kjemien var slettes ikke bra med alle. Noen er bedre på nett enn virkeligheten.. Så ville ikke investert for mye i dette før dere møtes Anonymkode: 559f0...32b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #11 Del Skrevet 14. mai 2024 Baby reindeer Anonymkode: e026e...2b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #12 Del Skrevet 14. mai 2024 Hensatt skrev (1 time siden): Bare vær klar over at den personen du blir kjent med på snap ikke nødvendigvis er den samme i virkeligheten. Så om dere skal treffes en dag bør du være forberedt på alt. Det vet jeg alt om har truffet folk fra nett før og stort sett blitt skuffet. Men 95% for at vi aldri møtes. Bare liker følelsen det gir meg på nett. Koselig å få hyggelige meldinger gjennom dagen😊. Magien bevares best hvis man ikke møtes i mange tilfeller😊 ts Anonymkode: 56edc...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #13 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fikk snap hans for å sjekke om ei anna dame løy for hun skal ha det til at hun er så populær blant menn. Du er vel ikke så gammel, så hvor mye yngre kan han være liksom. Anonymkode: 31968...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #14 Del Skrevet 14. mai 2024 Har en slik relasjon selv. Møtes sånn ca annenhver helg for en natt. Fylle på med fysisk nærhet og kos. Snapper hver dag. Totalt uaktuelt med forhold, men det er hyggelig sånn som det er nå. Holdt på i et års tid. Anonymkode: 49798...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 14. mai 2024 #15 Del Skrevet 14. mai 2024 Ingen over 30 sier at man er "drit gammel". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #16 Del Skrevet 15. mai 2024 DelvisPresley skrev (21 timer siden): Ingen over 30 sier at man er "drit gammel". Hva har det med denne tråden og gjøre? ts Anonymkode: 56edc...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #17 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 6.53): Skjønner meg ikke selv. Jeg blir som regel sjelden betatt. Men det begynte på en chat. Fikk snap hans for å sjekke om ei anna dame løy for hun skal ha det til at hun er så populær blant menn. Endte med å legge han til for å ikke rote bort snap id’en. Men har endt opp med at han skriver hele dagen og er så trivelig fyr å skrive med. Vi bor langt unna hverandre så skjønner ikke why me ? Lissom. Jeg er drit gammel. Men har masse humor og han ler av mye av det jeg tullprater om. Og tar meg i å vente på mld og sommerfuglene gjør krumspring .. sykt digg følelse forresten. Oppleve det i min alder er pluss. Så nyter bare følelsen av å være betatt av noen på avstand. Han var siste jeg sa god natt til i går. Og håper på mld idag🩷 Flere som har følt seg betatt sånn ut av det blå med noen som er totalt ikke skulle passe på noen måte?? Anonymkode: 56edc...284 Chat.no sikkert. Fortell meg brukernavnet hans og jeg kjenner han garantert :p:p:p men høres no ikke helt god ut du. For et førsteinntrykk, skal ha snappen hans for å snoke etter om en aen dame som skryter for mye 😄😄 for et liv Anonymkode: 291d0...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #18 Del Skrevet 16. mai 2024 Jeg var på en sjekke-app, skulle oppjustere alder på potensiell beiler som var mer lik min, hallo lzm, hvorpå en som hjalp meg med profilen min utbrøt at jeg kanskje gikk glipp av kjærligheten ved å være så nøye på alder. og jeg traff en som var 10 år yngre enn meg. 😊 Anonymkode: 92866...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #19 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Chat.no sikkert. Fortell meg brukernavnet hans og jeg kjenner han garantert :p:p:p men høres no ikke helt god ut du. For et førsteinntrykk, skal ha snappen hans for å snoke etter om en aen dame som skryter for mye 😄😄 for et liv Anonymkode: 291d0...311 det var han som tilbydde snap id'en så jeg skulle sjekke jeg hadde aldri spurt om den. Ja jeg må jo være rar som blir betatt av noen på nett som jeg aldri har møtt eller vil møte. ts Anonymkode: 56edc...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. mai 2024 #20 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 6.53): Skjønner meg ikke selv. Jeg blir som regel sjelden betatt. Men det begynte på en chat. Fikk snap hans for å sjekke om ei anna dame løy for hun skal ha det til at hun er så populær blant menn. Endte med å legge han til for å ikke rote bort snap id’en. Men har endt opp med at han skriver hele dagen og er så trivelig fyr å skrive med. Vi bor langt unna hverandre så skjønner ikke why me ? Lissom. Jeg er drit gammel. Men har masse humor og han ler av mye av det jeg tullprater om. Og tar meg i å vente på mld og sommerfuglene gjør krumspring .. sykt digg følelse forresten. Oppleve det i min alder er pluss. Så nyter bare følelsen av å være betatt av noen på avstand. Han var siste jeg sa god natt til i går. Og håper på mld idag🩷 Flere som har følt seg betatt sånn ut av det blå med noen som er totalt ikke skulle passe på noen måte?? Anonymkode: 56edc...284 Er jo hyggelig med oppmerksomhet 🪷💕. Nyt det du 🥳. Hvor langt unna bor dere hverandre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå