AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Skrevet 14. mai 2024 Jeg er 6+1 nå. Hadde ganske vondt i magen når jeg la meg i går kveld av type fordøyelsesbesvær. Etter jeg hadde sovet et par timer, våknet jeg av en ganske intens krampe i underlivet. Det var som et belte over både livmor og eggstokkområde. Ikke helt som en menskrampe. Jeg gikk først på do og når jeg la meg igjen måtte jeg slippe ganske mye luft og da gikk smerten over med en gang. Jeg har aldri hatt slike luftsmerter før, så jeg er usikker på om det var det? Har ingen blødning og jeg måtte ta en ny graviditetstest som jeg hadde til overs, og den var kjempesterk positiv. Er det slik at det er farlig for embryoet hvis livmoren har en sammentrekning? Har uansett legetime på torsdag, men bør jeg dra til legen før det? Anonymkode: 8052b...0eb
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #2 Skrevet 14. mai 2024 Sånn hadde jeg også det i starten, våkna flere netter slik som det der og måtte på do. Gikk helt fint med fosteret Anonymkode: 8b3c3...18a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #4 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn hadde jeg også det i starten, våkna flere netter slik som det der og måtte på do. Gikk helt fint med fosteret Anonymkode: 8b3c3...18a Takk for betryggende svar! Anonymkode: 8052b...0eb
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Skrevet 14. mai 2024 Samme her..var superdårlig med masse magesmerter. Den ene natten satt jeg flere timer på do... er 20 uker gravid kå og alt bra Anonymkode: ae9e9...5c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå